کد خبر : 2000071 | 16 بهمن 1402 ساعت 23:35 | 20.8K بازدید | 18 دیدگاه

انتخاب جنجالی کمیته داوران برای بازی حذفی

کمیته داوران فدراسیون فوتبال دوباره حسن اکرمی را برای بازی آلومینیوم اعلام کرده است.

انتخاب جنجالی کمیته داوران برای بازی حذفی

به گزارش "ورزش سه"، قضاوت حسن اکرمی در دیدار آلومینیوم اراک مقابل فولاد خوزستان که روز نوزدهم آبان‌ماه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد، جنجال زیادی به همراه داشت ولی حالا دوباره کمیته داوران فدراسیون فوتبال همین داور را برای بازی حساس اراکی‌ها در جام حذفی انتخاب کرده است.

آخرین شکست شاگردان مجتبی حسینی به این مسابقه لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان برمی‌گردد که تک گل ساسان انصاری در موقعیت آفساید و در ادامه عدم اعلام پنالتی در یک صحنه مشکوک در  لحظات پایانی برای اراکی‌ها، اعتراض شدید باشگاه آلومینیوم را به دنبال داشت ولی حالا دوباره ایرالکویی‌ها با این داور برخورد می‌کنند.

کمیته داوران در مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فقط یک داور سرشناس را معرفی کرده و قضاوت بازی مهم نساجی مازندران و آلومینیوم در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر را به حسن اکرمی سپرده تا دوباره اعتراض اراکی‌ها را به دنبال داشته باشد.

1987496

این داور گلستانی تا قبل از دیدار جنجالی آلومینیوم مقابل فولاد، یکی از داوران پرکار در لیگ‌برتر بود که 4 قضاوت تا هفته نُهم داشت ولی پس از آن فقط در یک بازی بین مس رفسنجان و ملوان انزلی قضاوت کرد که آن مسابقه هم با اعتراض شدید مسی‌ها همراه بود و پس از آن هم قضاوتی نداشت.

باشگاه آلومینیوم قرار است به انتخاب حسن اکرمی برای این بازی حذفی اعتراض کند و به دنبال تغییر نظر کمیته داوران است.

دیدگاه‌ها