کد خبر : 2000094 | 17 بهمن 1402 ساعت 01:06 | 8.9K بازدید | 11 دیدگاه

کامبک سیتی: فودن ستاره این روزهای پپ است (عکس)

فودن با هت‌تریک برابر برنتفورد کامبک منچستر سیتی را کامل کرد.

کامبک سیتی: فودن ستاره این روزهای پپ است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی آرسنال برابر لیورپول صدرنشین در دیدار دیشب، منچستر سیتی در موقعیت فوق‌العاده‌ای قرار گرفت. آنها اگر بازی امشب برابر برنتفورد را ببرند در فاصله دو امتیازی صدر جدول قرار می‌گیرند و با بردن بازی عقب‌افتاده، می‌توانند رده اول را ازآن خود کنند.

برنتفورد اما به‌نظر حریف سرسختی می‌آمد. پپ گواردیولا قبل از بازی گفت اگر سیتی در این بازی از تمام توانش استفاده نکند نمی‌تواند سه امتیاز را کسب کند.

1987516

هواداران از ارلینگ هالند به‌عنوان بازیکنی نام می‌بردند که می‌تواند برگ برنده سیتی در بازی امشب باشد. او به تازگی از بند مصدومیت رها شده و جان تازه‌ای به خط حمله تیمش بخشیده است.

پس از گل خوردن سیتی، همه چشم‌ها به هالند بود اما فرد دیگری توانست سیتی را به بازی برگرداند. در دقیقه ۳+۴۵ پس از ارسالی به روی دروازه، مدافع برنتفورد به اشتباه با ضربه سر توپ را دفع کرد و به مقابل پای فودن انداخت، ستاره سیتی به خوبی از این توپ استفاده کرد و گل اول را زد تا سیتی بازنده به رختکن نرود.

1987518

در نیمه دوم سیتی حملاتش را ادامه داد و باز هم فودن بود که سیتی را به گل رساند. در دقیقه ۵۳ فودن سانتر زیبای کوین دی‌بروینه از پشت محوطه جریمه را با ضربه سری زیبا به گوشه دروازه فرستاد و دومین گل تیمش را هم به نام خودش ثبت کرد.
در دقیقه ۷۰ هم هالند در پشت محوطه فودن را صاحب توپ کرد. او در میان مدافعان حریف وارد محوطه جریمه شد و به راحتی دروازه برنتفورد را برای بار سوم باز کرد تا با هت‌تریک خود سیتی را به یک پیروزی ارزشمند برساند.

دیدگاه‌ها