کد خبر : 2000097 | 17 بهمن 1402 ساعت 01:15 | 13.2K بازدید | 14 دیدگاه

رم 4-0 کالیاری: رفتن مورینیو به جالوروسی ساخته!

رم موفق شد کالیاری را در رقابت‌های سری‌آ 4-0 شکست دهد.

رم 4-0 کالیاری: رفتن مورینیو به جالوروسی ساخته!

به گزارش "ورزش سه"، در هفنه بیست و سوم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا رم موفق شد در ورزشگاه المپیکو 4-0 کالیاری را شکست دهد. این سومین پیروزی جالوروسی تحت هدایت ده روسی بود. رم یک بازی دلچسب و تهاجمی را ارائه کرد و موفق شد 20 شوت به سمت دروازه حریف شلیک کند. هرچند که شانس با آنها یار بود و موفق شدند تا روی اولین حمله خود به گل دست پیدا کنند و خیال خود را تا حد زیادی راحت کنند.

1987523

در دقیقه دوم بازی و روی یک ضربه کرنر از سمت راست، لورنزو پلگرینی موفق شد از اشتباه مدافعان کالیاری در دفع ارسال کوتاه استفاده کند و از محوطه شش قدم با پای راست دروازه حریف را باز کند.

در دقیقه 14 استفان الشعراوی در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما شوت پای راستش را از موقعیتی مناسب با اختلاف زیاد به بیرون زد.

1987524

کمتر از 10دقیقه بعد پائولو دیبالا موفق شد دروازه حریف را روی یک هجوم و حرکت تیمی زیبا روی پاس کات بک پلگرینی از مرکز محوطه جریمه با ضربه پای چپ دقیق باز کند.

بعد از گل دوم کالیاری کمی جلو کشید و دو موقعیت درون محوطه جریمه با حملاتی حساب شده ایجاد کرد که هر دوی آنها را آندره آ پتاگنا از درون محوطه جریمه با بی دقتی به بیرون زد تا بازی 2-0 به سود رم در نیمه اول به پایان برسد.

در نیمه دوم رم سراپا حمله شد. آنها در ابتدای نیمه دوم موقعیتی خطرناک را توسط برایان کریستانته از محوطه شش قدم از دست دادند. ضربه او با برخورد به بدن مدافع کالیاری روی خط بلوکه شد.

1987525

در دقیقه 51 بعد از خطای هند پنالتی مدافع کالیاری، پائولو دیبالا پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل دوم خودش و سوم تیمش را به ثمر رساند.

1987527

دین هویسن در دقیقه 55 برای رم به بازی آمد و 4 دقیقه بعد روی اولین تماسش با توپ گل چهارم تیمش را روی ارسال کرنر از سمت چپ به روی دروازه، با ضربه سر به ثمر رساند.

روی معدود موقعیت‌های کالیاری، زیتو لوومبو از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه خطرناکش را روی پاتریسیو دفع کرد.

در دقیقه 70 روملو لوکاکو روی حمله‌ای حساب شده موفق شد درون محوطه صاحب توپ شود و شوت سنگینش را به سمت دروازه بفرستد که درست به جایی رفت که دروازه‌بان حریف حضور داشت.

در دقیقه 86، لوکاکو یکبار دیگر هم دروازه حریف را روی یک کرنر ارسالی دیگر تهدید کرد اما ضربه سر او که در موقعیت مناسب و بدون مدافع مستقیم به ثمر رسید از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید و رم به برد دلچسب 4-0 مقابل تماشاگران خودی دست پیدا کرد. این تیم با این پیروزی 38 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد و با آتلانتا در رده چهارم فقط یک امتیاز فاصله دارد و می‌تواند امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعدی باشد.

دیدگاه‌ها