کد خبر : 2000100 | 17 بهمن 1402 ساعت 09:00 | 19.7K بازدید | 3 دیدگاه

علی‌نژاد و 4 ماه فاصله تا سپاهان (عکس)

وینگر فولاد خوزستان با عدم موافقت برای جدایی به کارش در این باشگاه ادامه می‌دهد.

علی‌نژاد و 4 ماه فاصله تا سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد علی‌نژاد یکی از بازیکنان فولاد به شمار می‌رود که عملکردش در دور رفت لیگ برتر موجب شد مشتری‌های زیادی در نقل و انتقالات زمستانی داشته باشد، اما باشگاه خوزستانی با جدایی او مخالفت کرد تا کارش را در جمع شاگردان ایگناسیو مارتینز ادامه بدهد و در اهواز بماند.

این بازیکن که در نقل و انتقالات تابستانی با انتقال قرضی و یک ساله از سپاهان به فولاد خوزستان پیوست، در نیم‌فصل اول حضور ثابت در تمام 15 مسابقه لیگ برتر داشت که جزو بهترین‌های تیمش بود و نقش ویژه‌ای در حملات تیمش داشت که باید در دور برگشت هم با همین تیم به میدان برود.

علی‌نژاد در ابتدای نقل و انتقالات زمستانی در آستانه انتقال بزرگی از فولاد خوزستان قرار داشت، اما مخالفت جدی این باشگاه چنین اتفاقی را رقم نزد تا او دوباره با همین تیم کارش را دنبال کند و در دیدارهای تدارکاتی اخیرشان گلزنی داشته باشد، پاس گل بدهد و پنالتی بگیرد.

1987531

این وینگر سرعتی و تکنیکی حدود چهار ماه دیگر و با پایان فصل باید به سپاهان برگردد و بخاطر باقی ماندن یک سال دیگر از قراردادش به جمع طلایی پوشان اصفهان اضافه شود که البته ممکن است در تابستان و در صورت موافقت سپاهان به تیم دیگری برود.

دیدگاه‌ها