کد خبر : 2000105 | 17 بهمن 1402 ساعت 01:43 | 8.1K بازدید | 11 دیدگاه

برنتفورد ۱-۳ سیتی: نزدیک به صدر با هت‌تریک فودن

منچستر سیتی با درخشش و هت‌تریک فیل فودن مقابل برنتفورد به پیروزی ۳-۱ دست یافت.

برنتفورد ۱-۳ سیتی: نزدیک به صدر با هت‌تریک فودن

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در بیست و سومین بازی‌اش در چارچوب مسابقات لیگ برتر انگلیس مهمان برنتفورد بود. میزبان ابتدا با گل نیل موپی پیش افتاد اما پیش از پایان نیمه اول فیل فودن بازی را مساوی کرد. فودن در نیمه دوم هم مرد اول تیمش بود و دو گل دیگر زد تا آنها به پیروزی ۳-۱ برساند.

ویدئو: 323923

بازی با برتری شاگردان گواردیولا آغاز شد. آنها در  دقایق ابتدایی چند موقعیت نصفه و نیمه داشتند اما مدافعان و دروازه‌بان حریف به خوبی کار کردند و فرصت‌ها را یکی پس از دیگری دفع کردند.

در دقیقه ۱۰ شوت آلوارز در داخل محوطه جریمه را فلکن، دروازه‌بان برنتفورد مهار کرد.

۴ دقیقه بعد آلوارز باز هم یک شوت دیگر را روانه دروازه کرد که فلکن آن توپ را هم به شکل زیبایی دفع کرد.

در دقیقه ۲۱ دروازه‌بان برنتفورد توپ را به زمین سیتی انداخت. با غفلت مدافعان مهمان، نیل موپی به توپ رسید و در موقعیت تک به تک قرار گرفت و به راحتی با شوت‌زنی به گوشه دروازه گل اول را به ثمر رساند.

1987540

دو دقیقه بعد با پاس اشتباه دفاع برنتفورد، هالند با دروازه‌بان تک به تک شد اما فلکن این توپ را هم با پا سیو کرد تا نشان دهد قرار نیست دروازه‌اش به راحتی باز شود.

در دقیقه ۲۶ واکر توپ را به گواردیول در پشت محوطه سپرد. دفاع سیتی از همانجا اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه او را هم فلکن به زیبایی هر چه تمام‌تر دفع کرد.

فشار و حملات سیتی ادامه داشت اما در سوی دیگر مدافعان برنتفورد مستحکم ظاهر شدند و به آنها اجازه ندادند دروازه را با تهدید جدی روبرو کنند تا اینکه در دقیقه ۳+۴۵ دفاع میزبان با اشتباهی فاحش توپ را با سر به مقابل پای فودن انداخت و او به راحتی گل اول را به ثمر رساند و دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن رفتند.

1987536

سیتی نیمه دوم را هجومی‌تر از نیمه اول آغاز کرد. پس از چند دقیقه مالکیت توپ و گرداندن آن، در دقیقه ۵۳ دی‌بروینه از پشت محوطه توپ را به مقابل دروازه فرستاد و فودن با ضربه سری فوق‌العاده به گوشه دروازه، سیتی را به برتری رساند.

1987539

سپس برنتفورد برای زدن گل مساوی جلو کشید. در دقیقه ۶۰ ایوان تونی با ضربه والی قصد باز کردن دروازه را داشت اما آکه توپ را دفع کرد. در ادامه توپ به مقابل پای نورگارد افتاد و او می‌توانست گل مساوی را بزند اما روبن دیاز به زیبایی توپش را بلاک کرد و او را ناکام گذاشت.

در ادامه سیتی دوباره مالکیت توپ و اختیار بازی را بر عهده گرفت. در دقیقه ۷۰ روی همکاری بازیکنان سیتی، هالند در پشت محوطه توپ را به فودن سپرد. او به محوطه جریمه وارد شد و در مقابل دروازه ضربه‌اش را زد و گل سوم را هم به ثمر رساند و هت‌تریکش را کامل کرد.

1987538

پس از زدن گل سوم، سیتی بیشتر به مدیریت بازی روی آورد. آنها مالکیت را به خوبی حفظ کردند و به برنتفورد حتی فرصت ضدحمله زدن هم ندادند.

در آخر دقایق پایانی بازی هم به همین شکل گذشت و با سوت پایان بازی، سیتی به یک پیروزی ارزشمند رسید. آنها حالا با ۴۹ امتیاز پشت سر لیورپول ۵۱ امتیازی هستند و با ادامه همین روند می‌توانند با پیروزی در بازی معوقه به صدر جدول برسند.

دیدگاه‌ها