کد خبر : 2000116 | 17 بهمن 1402 ساعت 09:40 | 18.7K بازدید | 2 دیدگاه

عادل و پست جدید: رسما استارت خورد

عادل غلامی در پست جدید مهم خود کار را آغاز کرده است.

عادل و پست جدید: رسما استارت خورد

به گزارش "ورزش سه"، عادل غلامی با یادآوری ثبت‌نام از بازیکنان با استعداد زیر 18 سال والیبال برای حضور در اردوی استعدادیابی تیم ملی نوجوانان پسر ایران که از 15 بهمن در سامانه ملی والیبال آغاز شده است، افزود: فرصت زیادی برای استعدادیابی نداریم و باید با برنامه‌ریزی دقیق و کامل در این زمینه عمل کنیم تا تمامی استعدادهای موجود سراسر کشور را شناسائی کنیم.

وی با اشاره به آغاز برنامه استعدادیابی و تست گیری از بازیکنان مستعد زیر 18 سال، تصریح کرد: تست‌گیری از استان گلستان آغاز می‌شود و دو روز به طول می‌انجامد. در این روند، تست‌گیری در پست‌های مختلف و آمادگی جسمانی به عمل می‌آید و برای واجدان شرایط، تست در شرایط بازی هم در نظر گرفته‌ایم.

مسئول استعدادیابی زیر 18 سال والیبال ایران درخصوص برنامه و مدت اجرایی برنامه‌هایش، گفت: با توجه به کمبود وقت چند منطقه والیبال خیز ایران از جمله گلستان، مازندران، تهران، آذربایجان غربی، اصفهان و … را برای تست‌گیری از استعدادها تعیین کردیم و در تعامل با هیئت‌های استانی استعدادهای والیبال استان‌های همجوار را نیز به این مراکز دعوت می‌کنیم.

غلامی تاکید کرد: لیگ برتر نوجوانان ایران که از 30 بهمن تا 9 اسفند در بابلسر برگزار می‌شود را هم زیر نظر داریم تا از راه‌های مختلف استعدادها را شناسائی و به تیم ملی دعوت کنیم.

مسئول استعدادیابی زیر 18 سال والیبال ایران، خاطرنشان کرد: برایمان بسیار مهم است که تمام جوانان مستعد ایران در این استعدادیابی حاضر شوند تا بتوانیم همه آنان را رصد کنیم و هیچ استعدادی از قلم نیافتد و حتی المقدور حق کسی ضایع نشود.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان مناسب در چه زمانی به اردوی انتخابی دعوت می‌شوند، گفت: روند استعدادیابی به صورت فشرده و در مدت یک ماه آینده برگزار می‌شود و سپس منتخبین به اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان که در نیمه دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد.

غلامی با اشاره به پایان مرحله استعدادیابی زیر 18 سال تا پایان اسفندماه جاری تاکید کرد: امان نظر زادقلی دوجی مربی با تجربه در حوزه استعدادیابی و صابر نریمان نژاد ملی پوش سابق رشته والیبال بنده را در برنامه استعدادیابی همراهی می‌کنند.

دیدگاه‌ها