کد خبر : 2000117 | 17 بهمن 1402 ساعت 09:43 | 28.3K بازدید | 11 دیدگاه

مخالفت ده‌روسی با مورینیو: این تیم عالی است!

دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، برخلاف مورینیو معتقد است که فهرست بازیکنان تیمش بسیار خوب و قدرتمند است.

مخالفت ده‌روسی با مورینیو: این تیم عالی است!

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا روبروی کالیاری به میدان رفت و موفق شد با چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این پیروزی اهمیت بسیاری برای جالوروسی داشت و باعث شد که آنها در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی در فاصله یک امتیازی آتالانتا البته با یک بازی بیشتر قرار بگیرند و به حضور در جمع چهار تیم صدر جدول همچنان امیدوار بمانند. 

ده‌روسی پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «بازیکنان از ابتدای بازی عالی بودند. آنها توپ را به خوبی کنترل کردند اما در عین حال این که باید چه زمانی به فضای مشخص حمله کنند و به حریف ضربه بزنند را هم درک کردند. این نمایشی عالی و درخشان بود. 

1983947

من به امتیازاتی که کسب کردیم و عملکرد خوب بازیکنانم توجه دارم اما برای بررسی جدول هنوز خیلی زود است. ما با سه تیمی که روی کاغذ از ما ضعیف‌تر بودند روبرو شدیم و با وجود این که هیچ تضمینی وجود ندارد اما فراموش نکنید که ما رم هستیم و طبیعی است که تیم‌هایی چون کالیاری، ورونا و سالرنیتانا را شکست دهیم.»

او در پاسخ به سوالی درباره مقایسه تیم خودش با مورینیو اظهار داشت: «من مقایسه کردن را دوست ندارم. این کار درست یا منصفانه نیست. تیم مورینیو هم نمایش‌هایی مثل امشب داشت. ما از فردا به بازی برابر اینتر فکر خواهیم کرد. بازیکنان شایسته مربی‌ای هستند که دوست داشته باشد صددرصد تمرکز آنها فقط روی بازی پیش رو باشد. 

من به بازیکنانم گفته‌ام که آنها بسیار خوب هستند و از استعداد بسیار زیاد و قابل توجهی برخوردار هستند. آنها باید بیشتر از هر زمان دیگری خودشان را باور داشته باشند. ما تیمی قدرتمند و عالی هستیم.»

دیدگاه‌ها