کد خبر : 2000129 | 17 بهمن 1402 ساعت 10:56 | 27.5K بازدید | 6 دیدگاه

درگیری ده‌روسی با لوکاکو: احمق نباش!

دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، از رفتار روملو لوکاکو و لئاندرو پاردس در جریان بازی برابر کالیاری راضی نبود.

درگیری ده‌روسی با لوکاکو: احمق نباش!

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم سری آ به مصاف کالیاری رفت و موفق شد این تیم را با چهار گل در هم بکوبد و سه امتیاز مهم را کسب کند. 

این سومین پیروزی متوالی برای ده‌روسی از زمان حضورش روی نیمکت جالوروسی به حساب می‌آمد و تیم او شب خوبی را سپری کرد اما این مربی جوان به دلیل رفتار بازیکنانش در کنار زمین بسیار عصبانی و ناراحت به نظر می‌رسید. 

لوکاکو روی یک صحنه با بازیکنان حریف درگیری جدی پیدا کرد و فریاد ده‌روسی از کنار زمین به گوش می‌رسید که می‌گفت: «فکر کن، ما از حریف جلو هستیم، نیازی به واکنش نشان دادن نیست.»

1983231

در نیمه دوم هم این پاردس بود که روی یک صحنه با بازیکن کالیاری درگیر شد تا بار دیگر سرمربی تیمش را عصبانی کند و او در حالی که از خشم مشغول لگد زدن به بطری‌های کنار زمین بود دیده شد. 

ده‌روسی درباره این دو صحنه به خبرنگاران گفت: «وقتی بازیکن تیمم سعی می‌کند از هم تیمی‌اش دفاع کند خوشم می‌آید اما وقتی ما با چهار گل از حریف پیش هستیم یعنی باید هوشمندانه رفتار کنیم. باید این رفتارها را کنار بگذاریم چون دریافت کارت زرد وقتی با چهار گل جلو هستید احمقانه است. ما نمی‌توانیم هیچ یک از بازیکنان‌مان را از دست بدهیم.»

دیدگاه‌ها