کد خبر : 2000146 | 17 بهمن 1402 ساعت 11:55 | 59.4K بازدید | 21 دیدگاه

ترسی که ول کن رئال نیست

چه ریسکی: پرز آخر فصل باید جواب بدهد!

رئال مادرید در دربی برابر اتلتیکو با وضعیتی اضطراری روبرو شد که اصلا بعید نیست در ادامه فصل نیز با آن مواجه شود.

چه ریسکی: پرز آخر فصل باید جواب بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، چه کسی تصور می‌کرد رئال مادرید روزی در دربی با دو مدافع میانی 1.75 متری به میدان برود؟ این اتفاق یکشنبه شب رخ داد و رئال با ناچو و دنی کارواخال کوتاه قامت به میدان رفت و تاوانش را در دقیقه 93 داد. 

دو بازیکن اتلتیکو به راحتی درون محوطه جریمه رئال سر زدند تا گل تساوی به ثمر برسد. روی هر کرنر و ارسال از جناحین نیز تن و بدن هواداران رئال می‌لرزید.

1971879

رودیگر، آلابا و میلیتائو به دلیل مصدومیت در دسترس نبودند و شوامنی نیز محروم بود. این وضعیت ممکن است در ادامه فصل نیز تکرار شود. تصور کنید بار دیگر رودیگر مصدوم شده و یا محروم شود و شوامنی نیز نتواند رئال را همراهی کند.

آلوارو بنیتو، هافبک سابق رئال، که تا چند سال پیش مربی تیم زیر 17 ساله‌های باشگاه بود، به آاس گفت: «بله، این ریسک بزرگی است که قبل از هر کسی خود باشگاه و کادر فنی آن را می‌داند. آنچلوتی به وضوح درک می‌کند که این شرایط ممکن است در ادامه فصل نیز تکرار شود و این ترس، او و همه هواداران را تا انتهای فصل رها نخواهد کرد.»

1987581

بنیتو ادامه داد: «هنوز مقطع حساس فصل و بازی‌های لیگ قهرمانان باقی مانده است. باشگاه ترجیح داد خریدی در دفاع نداشته باشد و این ریسک را قبول کرد. سال قبل این وضعیت در خط حمله بود و بنزما تنها مهاجم نوک رئال محسوب می‌شد. او اغلب نیز مصدوم بود ولی توانست در بیشتر بازی‌های مهم در دسترس باشد و رئال دو جام کسب کند. ببینیم امسال در دفاع نیز خوش شانس خواهیم بود یا خیر.»

دیدگاه‌ها