کد خبر : 2000179 | 17 بهمن 1402 ساعت 13:20 | 29.3K بازدید | 12 دیدگاه

موافقت ستاره سابق بارسا با موضع جنجالی رونالدو

ایوان راکیتیچ، ستاره سابق بارسلونا، با صحبت‌های کریستیانو رونالدو در مقایسه سطح لیگ عربستان با لیگ فرانسه موافق است.

موافقت ستاره سابق بارسا با موضع جنجالی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ، ستاره جدید الشباب، از اظهارات جنجالی کریستیانو رونالدو، کاپیتان النصر درباره لیگ حرفه‌‌ای عربستان حمایت کرد.

رونالدو در حاشیه مراسم گلوب ساکر در ژانویه گذشته گفت: "لیگ عربستان بسیار رقابتی و قوی است. در حال حاضر بهتر از لیگ فرانسه است و هنوز در حال پیشرفت است." این عقیده واکنش‌های متعددی داشت و مربیان و بازیکنان در لیگ یک فرانسه نسبت به صحبت‌های ستاره پرتغالی موضع گرفتند.

راکیتیچ در اظهاراتی به شبکه ام‌بی‌سی اکشن گفت: "من برخی از بازی‌های لیگ عربستان را تماشا کردم و با گفته‌های رونالدو موافقم که رقابت اینجا قوی دنبال می‌شود. رقابتی با بازیکنان برجسته و تیم‌های قوی که ماموریت ما این است به دنیا نشان دهیم افراد حاضر در اینجا برای پیشرفت فوتبال چه کاری انجام می‌دهند."

1987638

او درمورد اینکه پیش از امضای قراردادش با کدام بازیکنان مشورت کرده گفت: "با دوستانم که در لیگ عربستان هستند مانند الکس تلس و آیمریک لاپورت صحبت کردم و سپس قراردادم را برای پیوستن به الشباب امضا کردم."

راکیتیچ قراردادش را به صورت توافقی با سویا فسخ کرد تا با ترک لالیگا راهی لیگ عربستان شود. ستاره کروات توضیح داد: "از حضور در الشباب خوشحالم و به دنبال این هستم که این باشگاه را به جایگاه شناخته شده‌اش در میان بزرگان لیگ عربستان برگردانم. من به عضویت در خانواده الشباب افتخار می‌کنم. بی صبرانه منتظر اولین بازی در ورزشگاه خودمان هستم."

دیدگاه‌ها