کد خبر : 2000181 | 17 بهمن 1402 ساعت 13:23 | 24.6K بازدید | 20 دیدگاه

رویای جذاب بارسلونا: کلوپ باید بیاید!

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، رویای به خدمت گرفتن یورگن کلوپ برای هدایت این تیم را در سر دارد.

رویای جذاب بارسلونا: کلوپ باید بیاید!

به گزارش "ورزش سه"، جستجوهای بارسلونا برای پیدا کردن بهترین جانشین ممکن برای ژاوی که قرار است در پایان فصل این تیم را ترک کند از همین حالا آغاز شده است. 

این باشگاه امیدوار است که بتواند هرچه زودتر گزینه مدنظرش را انتخاب و مذاکرات را آغاز کند و این در حالی است که گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره مربی بعدی این تیم در رسانه‌های اسپانیایی و همچنین شبکه‌های اجتماعی در جریان است. 

پیش از این گفته شده بود که آنها به دنبال یک مربی سرشناس و باتجربه هستند و اولویت اول مدیران این باشگاه استفاده از مربیان بزرگ است و حالا روزنامه اسپورت خبر داده که لاپورتا رویای همکاری با کلوپ را در سر می‌پروراند. 

1987074

کلوپ هم چند روز قبل اعلام کرد که  دیگر توانایی و انرژی ادامه کار در لیورپول را ندارد و در پایان فصل جاری پس از 9.5 سال از این باشگاه جدا خواهد شد و همین باعث شده که شایعات درباره احتمال نشستن او روی نیمکت بارسا بیشتر شود. 

اسپورت مدعی شده است که مدیران بارسا دو سال قبل مذاکراتی را با این مربی آلمانی انجام داده بودند اما در آن زمان به توافق نرسیدند و شاید حالا بار دیگر قصد داشته باشند شانس خودشان را برای جذب او امتحان کنند. 

دیدگاه‌ها