کد خبر : 2000202 | 17 بهمن 1402 ساعت 14:22 | 51.9K بازدید | 38 دیدگاه

کاپیتان قطری‌ها و تلاش برای تکرار خاطره خوش 2019

مسی قطر مشکلی برای جدال با ایران ندارد

حسن الهیدوس به عنوان یک چهره سرشناس در فوتبال قطر تمام تلاشش تکرار خاطره 2019 است.

مسی قطر مشکلی برای جدال با ایران ندارد

به گزارش ورزش سه، قطری‌ها در شرایط کنونی حالا در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا هستند و امید دارند تا برای دومین دوره متوالی در فینال جام ملت‌های آسیا حاضر شود و در این بین حسن الهیدوس با توجه به اینکه روزهای پایانی دوران ملی خود را تجربه می‌کند، تمام ذهنیتش این است که در مقابل ایران با حفظ آمادگی بازی کند.

کاپیتان عنابی‌ها از نظر بدنی وضعیت خوبی دارد و حسن الهیدوس که در بازی مقابل ازبکستان به دلیل خستگی از زمین بازی خارج شد، در تمرینات حضور کاملی داشته تا تایید مارکز لوپز سرمربی اسپانیایی قطر را برای حضور کامل در جدال نیمه پایانی قطر جلب کند. حسن الهیدوس در این تورنمنت دو بار برای تیمش گلزنی کرده و در شرایطی برابر ایران قرار می‌گیرد که آخرین شکست تیم ملی ایران مقابل قطر، نخستین پیروزی دوران ملی او بود.

او سی و سه ساله شده و می‌داند که احتمال حضورش در جام ملت‌های آسیا بعدی بسیار کم است. هافبک و کاپیتان قطری‌ها در دوران ملی پوش بودن است با بالا بردن جام قهرمانی آسیا در سال 2019 یک خاطره شیرین از جام ملت‌های آسیا به خاطر دارد و اکنون به دنبال تکرار این اتفاق است اما تیم ملی ایران مانعی بر سر مسیر این آرزوی حسن الهیدوس است.

دیدگاه‌ها