کد خبر : 2000203 | 17 بهمن 1402 ساعت 14:25 | 35.3K بازدید | 44 دیدگاه

انتقاد گوتی از مربی کاتالان

ژاوی، قبول کن برای بارسلونا کوچک بودی

گوتی معتقد است ژاوی برای هدایت تیم بزرگی مثل بارسلونا آماده نبود و این روزها فرار به جلو را شروع کرده است.

ژاوی، قبول کن برای بارسلونا کوچک بودی

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که ژاوی اعلام کرد در پایان فصل از بارسا خواهد رفت، صراحت او در انتقاد از داوری‌ها و حمله به رئال بیشتر شده است. او در دو نشست اخیر خود ابایی از گفتن این جمله که داوران از رئال حمایت می‌کنند و لالیگا تقلبی است، نداشت. ژاوی از همان ابتدای فصل نیز رویه انتقاد از داوری‌ها را شروع کرد و یکی از مربیانی است که بارها با کارت زرد و قرمز روبرو شده است.

1987667

گوتی، اسطوره رئال، دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو و در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چه تحلیلی در مورد دوره حضور ژاوی در بارسا دارد، پاسخ جالبی داد: «وقتی ژاوی برود، از او به عنوان مربی‌ای یاد خواهیم کرد که تیمی با استعداد داشت ولی نتوانست حداکثر توانایی بازیکنانش را به کار بگیرد. بسیاری زیر نظر او از کیفیت واقعی خودشان فاصله گرفتند و او این ضعف را با انتقادهای بی پایانش از داوری‌ها و حمله به رئال پوشش می‌دهد.»

1987666

گوتی ادامه داد: «غیرممکن است دیگر بارسلونای دوران پپ را شاهد باشیم. سبک بازی‌ای که ژاوی دوست دارد، با این مجموعه بازیکنان ممکن نیست و او بلد نبوده راهی دیگر برای گرفتن بهترین بازی از ستاره‌هایش پیدا کند. روش‌های او به سادگی جواب ندادند و ثابت شده که مربیگری بارسا برای ژاوی خیلی زود بود. او باید این را قبول کند.»

دیدگاه‌ها