کد خبر : 2000214 | 17 بهمن 1402 ساعت 14:57 | 32.4K بازدید | 4 دیدگاه

مخالفت با جدایی مدافع پرسپولیسی از نساجی

باشگاه نساجی مازندران اجازه جدایی مدافع خود در نقل و انتقالات زمستانی را نداد.

مخالفت با جدایی مدافع پرسپولیسی از نساجی

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در نقل و انتقالات زمستانی توانسته منصور باقری، سید محمدرضا حسینی، علیرضا رضایی، محمد عباس‌زاده و سعید آقایی را به خدمت بگیرد و خروجی‌های پرشماری هم داشته باشد ولی در این بین اجازه جدایی به سید محمداحسان حسینی نداده است.

احسان حسینی که تجربه بازی برای پرسپولیس، شهرخودرو مشهد و آلومینیوم اراک را در کارنامه دارد و در ابتدای فصل به نساجی مازندران پیوست، به دلیل مخالفت باشگاه نساجی اجازه جدایی از این تیم را پیدا نکرد تا در قائم‌شهر ماندنی شود.

1987678

این مدافع چپ‌پا و 25 ساله که نخستین گل فصل 24-2023 لیگ قهرمانان آسیا را در دیدار افتتاحیه این رقابت‌ها در زمین مومبای سیتی هند به ثمر رساند و جزو مهره‌های موثر نساجی مازندران محسوب می‌شود، با پیشنهاداتی برای جدایی مواجه بود که در نهایت نتوانست رضایت‌نامه بگیرد و راهی تیم دیگری شود.

احسان حسینی که در 11 مسابقه این فصل لیگ برتر و پنج بازی لیگ قهرمانان آسیا برای نساجی مازندران به میدان رفته، در دیدار تدارکاتی اخیرشان برابر استقلال هم در خط دفاعی به کار گرفته شد و نمایش خوبی داشت تا حالا با آمادگی کامل در اختیار تیمش برای نیم‌فصل دوم باشد.

دیدگاه‌ها