کد خبر : 2000227 | 17 بهمن 1402 ساعت 15:51 | 28.8K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره آلمان نمی‌خواهد به تیم ملی دعوت شود!

ماریو گوتزه، مهاجم آینتراخت فرانکفورت، اعلام کرد که قصدی برای بازگشت به تیم ملی فوتبال آلمان ندارد.

ستاره آلمان نمی‌خواهد به تیم ملی دعوت شود!

به گزارش "ورزش سه"، ماریو گوتزه قصدی برای بازگشت به تیم ملی فوتبال آلمان ندارد: "فکر نمی‌کنم، نه. این در حال حاضر مدنظرم نیست."

گوتزه در یک کنفرانس مطبوعاتی در آینتراخت فرانکفورت دلایل این تصمیم را توضیح داد. گوتزه آخرین بار در مسابقات جام جهانی قطر تیم ملی آلمان را همراهی کرد و زیر نظر هانسی فلیک فرصت کمی برای بازی داشت.

گوتزه درباره احتمال بازگشت به تیم ملی آلمان در آستانه مسابقات جام ملت‌های اروپا گفت: "تمرکزم اینجا، در فرانکفورت، روی بوندس‌لیگا است. من همچنین سن خاصی دارم. فکر نمی‌کنم که این کار منطقی یا موثر باشد. هرگز نباید بگویید هرگز. اما صادقانه بگویم، دیگر به این موضوع فکر نمی‌کنم."

1987694

این ستاره آلمان همچنین درباره شایعات پیرامون آینده خود صحبت کرد. او درباره اینکه گفته شده راهی لیگ آمریکا می‌شود، گفت: "حتی چهار، پنج، شش سال پیش همیشه شایعاتی وجود داشته است. اما خانواده‌ام در فرانکفورت بسیار خوشحال هستند. دخترم اینجا به دنیا آمد. من اکنون برای دومین سال در آینتراخت بازی می‌کنم.  من زندگی کردن در اینجا را دوست دارم. در سال‌های اخیر بازیکنانی اینجا حضور داشتند که موفق بودند. من دوست دارم به آن‌ها ملحق شوم."

در ابتدای ماه ژوئن، گوتزه قرارداد خود را تا سال 2026 تمدید کرد. وقتی از او پرسیدند که آیا قطعا در تابستان می‌ماند یا خیر، پاسخ داد: "اگر همه عوامل را با هم در نظر بگیرید، چیزی برای گفتن وجود ندارد. حضور یک سال و نیمه در آینتراخت احساس بسیار خوبی داشت. در سال‌های اخیر، بازیکنانی اینجا بوده‌اند که بسیار موفق بودهد، مانند سپل رود، تیمی چندلر یا کوین تراپ، به موفقیت‌هایی دست پیدا کردند که من هم دوست دارم به آن دست پیدا کنم. این تمرکز من است."

دیدگاه‌ها