کد خبر : 2000254 | 17 بهمن 1402 ساعت 17:55 | 13K بازدید | 3 دیدگاه

جنجال در بوندس‌لیگا: پرتاب توپ تنیس به زمین!

طرفداران آلمانی در جریان بازی هرتابرلین و یونیون برلین در اعتراض به ورود سرمایه‌گذاران عربستانی به فوتبال آلمان، به زمین بازی توپ تنیس پرتاب کردند.

جنجال در بوندس‌لیگا: پرتاب توپ تنیس به زمین!

به گزارش "ورزش سه"، طرفداران فوتبال در آلمان به اشکال مختلف اعتراض خود نسبت به مخالفت حضور سرمایه‌گذاران عربستانی در بوندس‌لیگا را به نمایش می‌‌‌گذارند.

اعتراضات پرتاب توپ تنیس در بسیاری از استادیوم‌های آلمان علیه ورود سرمایه‌گذاران عربستانی به فوتبال برنامه‌ریزی شده است.

این سبک جدید از اعتراض موجب شد که بیش از 30 دقیقه بازی بین تیم‌های هرتابرلین و یونیون برلین متوقف شود.

اولتراهای یونیون با نام گروه "هارلکین 98" رو بنرها نوشته بودند: "ما تعیین می‌کنیم که اعتراض تا چه زمانی می‌تواند ادامه یابد."

بیلد در این مورد از لوتز مایکل فرولیش، رئیس کمیته داوران بوندس‌لیگا درباره اتفاقات این بازی سوال کرد: "حوادث ورزشگاه یونیون برلین واقعاً عجیب بود. صبر تیم داوری به شدت لبریز شده است. این هفته در مورد آن صحبت خواهیم کرد. من از فدراسیون فوتبال می‌خواهم از داوران حمایت شود.

تا به امروز سه مرحله برای توقف این اعتراضات در نظر گرفته شده است. در مرحله اول توقف بازی، در مرحله بعدی بازگشت بازیکنان به رختکن و در مرحله پایانی در صورتی که مشکل برطرف نشد، بازی نیمه‌کاره بماند.

1987731

فرولیش ادامه داد: "می‌توانم تصور کنم که باید مرحله چهارم این اتفاقات را به پرتاب توپ تنیس به زمین بازی اختصاص بدهیم."

آنیا درشکه، رئیس دفتر مطبوعاتی پلیس برلین درباره احتمال مداخله نیروی پلیس در صورت تکرار این اتفاق روی سکوهای ورزشگاه، به بیلد گفت: "برگزارکننده مسابقه مسئول اجرای برنامه‌های تعیین شده رویدادهاست. همه دست‌اندرکاران «اقدام پرتاب توپ تنیس» را نوعی اعتراض می‌دانستند. در صورت وجود خطر جدی برای جان بازیکنان، پلیس وارد عمل می‌شود."

1987733

دیدگاه‌ها