کد خبر : 2000260 | 17 بهمن 1402 ساعت 18:37 | 36.4K بازدید | 9 دیدگاه

اوزیل دوباره برای آلمان بازی می‌کند!

مسوت اوزیل قرار است در یک تورنمنت با حضور بازیکنان 35 سال به بالا برای تیم آلمان بازی کند.

اوزیل دوباره برای آلمان بازی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، قرار است در تابستان یک تورنمنت جهانی جدید برای بازیکنان بالای 35 سال در انگلستان برگزار شود.

به گزارش دیلی میل، مسوت اوزیل 35 ساله قرار است با گذشت 5 سال از خداحافظی ناگهانی از تیم ملی آلمان، دوباره برای آلمان بازی کند.

عضو تیم قهرمان جهان در سال 2014 در کنار خدیرا، رومن وایدنفلر و داوید ادونکور برای این مسابقات انتخاب شده است. کوین کورانی، بازیکن سابق شالکه به عنوان کاپیتان تیم آلمان در این مسابقات انتخاب شده است.

1987740

کورانی درباره حضور احتمالی مسوت اوزیل به بیلد گفت: "دوستم استبان کامبیاسو به من اعلام کرد که بازیکنان تیم را انتخاب کنم. به همین دلیل من در این نقش هستم و امیدوارم پسرها با تناسب اندام خوب بیایند. بالاخره من می‌خواهم برنده شوم. اوزیل در لیست است. من قبلاً هم با او در این باره صحبت کردم. اما مشکلی وجود دارد. از وضعیت سیاسی و رسانه‌ای او آگاهیم. امیدوارم او در نهایت پیراهن آلمان را بپوشد."

گفتنی است که در این بازی تیم‌ها قرار نیست لباس رسمی فدراسیون فوتبال کشورشان را به تن کنند. بدین ترتیب اوزیل در صورت پذیرفتن پیشنهاد بازی کردن برای آلمان باید پیراهنی که یک اسپانسر آلمانی دارد را به تن کند. علاوه بر آلمان، انگلیس، آرژانتین، برزیل، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و اروگوئه نیز در این تورنمنت حضور دارند.

دیدگاه‌ها