کد خبر : 2000321 | 17 بهمن 1402 ساعت 22:48 | 20.7K بازدید | 31 دیدگاه

لبرون جیمز: افتخار می‌کنیم که مسی در آمریکاست!

لبرون جیمز، فوق ستاره بسکتبال ان‌بی‌ای آمریکا، می‌گوید حضور لیونل مسی در لیگ فوتبال آمریکا سطح فوتبال این کشور را بالا می‌برد.

لبرون جیمز: افتخار می‌کنیم که مسی در آمریکاست!

به گزارش "ورزش سه"، لبرون جیمز و لیونل مسی هر دو در دنیای ورزش خودشان یکی از بهترین‌ها و به عقیده بسیاری بهترین ورزشکار تاریخ محسوب می‌شوند. هر دوی این فوق ستاره‌ها موفق شده‌اند از نوجوانی تا انتهای دهه چهارم زندگی‌شان در بالاترین سطح رشته ورزشی خودشان حضور داشته باشند و هواداران را به فوتبال و بسکتبال جذب کنند. همچنین هر دو به بالاترین حد از افتخارات تیمی و فردی ممکن نیز دست یافته‌اند که جایگاه تاریخی آنها را مستحکم‌تر می‌کند.

لبرون جیمز در مورد حضور لیونل مسی در اینتر میامی و به طور کلی کشور آمریکا و تاثیر احتمالی او در دیدن فوتبال در این کشور گفته است: "دیدن بهترین بازیکن تاریخ فوتبال، لیونل مسی، در آمریکا فوق العاده افتخارآمیز است. او با حضور باشکوهش لیگ MLS را تغییر می‌دهد. نگاه به فوتبال برای ما عوض و واقعا بهتر شده است. آمدن او نه تنها لیگ را ارتقا می‌دهد بلکه الهام بخش نسل جدیدی از هواداران فوتبال در کشور ما خواهد بود.

1987868

برای دستیابی به آنچه مسی به آن رسیده است به فداکاری، اخلاق کاری و استعداد بی‌نظیری نیاز است و من چیزی جز احترام و تحسین برای او ندارم. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. امیدوارم تا سال‌های طولانی در کشور ما بماند."

دیدگاه‌ها