کد خبر : 2000336 | 17 بهمن 1402 ساعت 23:36 | 28.2K بازدید | 11 دیدگاه

کافو:

ستاره‌های رئال آینده برزیل هستند!

کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، می‌گوید اندریک و وینیسیوس می‌توانند برای قهرمانی در جام جهانی بعدی ستاره‌های اصلی تیم ملی برزیل باشند.

ستاره‌های رئال آینده برزیل هستند!

به گزارش "ورزش سه"، ایده ورود اندریک به رئال مادرید در سال 2024 همه هواداران این تیم را از همین حالا به وجد می‌آورد. این فوتبالیست جوان از زمانی که وارد سطح بزرگسالان فوتبال برزیل شد، همه را غافلگیر کرد و هواداران منتظرند تا تبدیل شدن او را به بخشی از تاریخ برزیل و رئال نظاره کنند.

کافو هم یکی از طرفداران این ستاره آینده‌دار است. این مدافع سابق تیم ملی برزیل که آخرین کاپیتان سلسائو است که موفق شد جام قهرمانی جهان (در سال 2002) را بالای سر ببرد، ابراز امیدواری کرد که اندریک علاوه بر رئال، در تیم ملی برزیل هم بدرخشد و طلسم 24 ساله قهرمان نشدن برزیل در جام جهانی را بشکند: "فوق العاده است. او می‌تواند بزرگترین امید ما، بزرگترین ستاره ما، بزرگترین نماینده و الگوی برزیل در 10 سال آینده شود. امیدوارم روزی تیمی را برای برزیل رهبری کند که قهرمان جهان می‌شود. البته که هنوز جوان است و فرصت می‌خواهد. نمی‌خواهیم آینده‌ای مثل نیمار پیدا کند.

1987885

او در رئال مادرید خیلی خوب عمل خواهد کرد، زیرا در آنجا با بازیکنان جوان برزیلی مانند رودریگو و وینیسیوس جونیور هم‌بازی خواهد شد. کارلو آنچلوتی هم یک مربی عالی برای اندریک است، زیرا او به کار با فوتبالیست‌های جوان عادت کرده است. وینیسیوس را ببینید، او در هر بازی که حضور داشته باشد تفاوت‌ها را رقم می‌زند. من منتظر درخشش خاص او هم در تیم ملی هستم. دوست دارم ببینم که پیشرفت می‌کند و به جلو می‌رود. این دیگر یک انتظار خام نیست، همه می‌دانیم که چه کارهایی از او برمی‌آید."

دیدگاه‌ها