کد خبر : 2000343 | 18 بهمن 1402 ساعت 07:29 | 24K بازدید | 26 دیدگاه

اظهارنظر ستاره سابق قرمزها

آینده یورگن کلوپ را در بایرن مونیخ می‌بینم

استفان هنچوز، اسطوره سابق لیورپول، معتقد است که این یورگن کلوپ در آینده به بایرن می‌پیوندد.

آینده یورگن کلوپ را در بایرن مونیخ می‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا دو هفته از زمانی که یورگن کلوپ اعلام کرد در پایان فصل لیورپول را ترک می کند می‌گذرد. اگرچه این مربی 56 ساله اعلام کرد که انرژی‌اش برای ادامه کار حرفه‌ای تمام شده است، از آن زمان تاکنون حدس و گمان‌های زیادی در مورد مرحله بعدی در حرفه این سرمربی وجود داشته است. 
استفان هنچوز، ستاره سابق تیم ملی سوئیس و لیورپول، در مورد کلوپ گفت: "چند بار با او ملاقات کردم. جذابیت و کاریزمای او باورنکردنی است. او نقشی را بازی نمی‌کند، خود خودش است.

او لیورپول را تقریباً به جایی که در دهه‌های 80 و 90 بود بازگردانده است، به همین دلیل برای من او اسطوره لیورپول است و برای همیشه خواهد بود.
عامل تعیین کننده برای این موفقیت نحوه برخورد کلوپ با بازیکنانش بود. او این کار را بسیار شگفت انگیز انجام می‌دهد. او کمی برای آنها نقش پدری داشته است."

وقتی از هنچوز پرسیده شد که در مورد مرحله بعدی کار کلوپ چه فکر می‌کند گفت: "استراحت می‌کند. همان‌طور که خودش اعلام کرد. بعد قطعا دوباره برمی‌گردد. فکر کنم کارش اینجا با انگلیس تمام شده باشد. من در آینده او را در آلمان و در بایرن مونیخ به روشنی می‌بینم.

من واقعا او را در بایرن مونیخ می‌بینم. اما حضور در بایرن چالش جدیدی در دوران حرفه‌ای کلوپ به عنوان مربی خواهد بود. او مربی دو تیم دورتموند و لیورپول، تیم‌های مشابه و شهرهای مشابه بوده است. آنها بزرگترین شهرها مانند مونیخ یا لندن نیستند. آنها شهرهایی هستند که مردم در آنها سخت کار می‌کنند. به همین دلیل است که اشتیاق کلوپ در این شهرها دارای ارزش بیشتری است."

دیدگاه‌ها