کد خبر : 2000353 | 18 بهمن 1402 ساعت 05:41 | 43.2K بازدید | 37 دیدگاه

ستاره پرسپولیس بازیکن دقایق حساس تیم ملی

امیر قلعه‌نویی حساب ویژه‌ای روی آمادگی روحی روانی مهدی ترابی باز کرده است.

ستاره پرسپولیس بازیکن دقایق حساس تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی از مهدی ترابی دقایقی زیادی استفاده نکرده است اما حضور کوتاه او در این تورنمنت مؤثر بوده و در دقایق کلیدی به میدان آمده است.

مهدی ترابی بازی‌های مرحله گروهی را از دست داده بود و تحت تاثیر درخشش مهدی قایدی و محمد محبی فرصت حضور چندانی پیدا نکرده اما در دیدار مقابل سوریه در ثانیه‌های پایانی به میدان آمد و یکی از پنالتی‌های ایران را به گل تبدیل کرد تا نقش خود را در صعود ایران به مرحله یک چهارم نهایی ایفا کند، آمادگی ذهنی این بازیکن برای زدن ضربه پنالتی حساس نقطه قابل اتکایی بوده که امیر قلعه نویی به خوبی تشخیص داده و روی این بازیکن حساب باز کرده است.

او در بازی با ژاپن هم شرایط مشابهی داشت و فرصت حضور چندانی در زمین نداشت و پس از گل پیروزی بخش ایران بلافاصله از روی نیمکت بلند شد و یکی از تعویض‌های ایران برای حفظ نتیجه بود، او با سرعت بالایی که دارد و قدرت حمل توپ خوبی که دارد برای پرس خط میانی ژاپن به میدان آمد و نیم نگاهی هم به سرعت و تکنیک او برای ایجاد ضد حمله وجود داشت.

1987917

ترابی در این مسابقات فرصت حضور چندانی نداشته اما امیر قلعه‌نویی حساب ویژه‌ای روی آمادگی ذهنی این بازیکن باز کرده و در دقایق کلیدی او را به میدان می‌فرستد تا تمرکز بالا نظم بیشتری به تیم بدهد و این احتمال وجود دارد که در بازی نیمه نهایی و فینال احتمالی دقایق بیشتری به میدان برود و شانس حضور در زمین را داشته باشد.

ایران با حضور جهانبحش، قلی‌زاده، قایدی، محبی و ترابی بازیکنان خوبی در کناره‌های زمین در اختیار دارد که نسبت به شرایط مسابقه می‌تواند حتی چند دقیقه از حضور آنها استفاده کند و با توانایی‌های فردی متفاوتی که دارند تنوع تاکتیکی بیشتری به تیم بدهند.

در دیدار امشب بعید به نظر می‌رسد که ترابی در ترکیب اصلی قرار بگیرد، اما احتمال حضور او در جریان مسابقه وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها