کد خبر : 2000364 | 18 بهمن 1402 ساعت 05:52 | 27.2K بازدید | 12 دیدگاه

پاریس و تاتنهام نه، ستاره از مون‌پلیه آمد! (عکس)

موسی التعمری ستاره تیم ملی اردن نقش ویژه‌ای در صعود این تیم داشت.

پاریس و تاتنهام نه، ستاره از مون‌پلیه آمد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، موسی التعمری ستاره تیم ملی اردن بهترین بازیکن اردن مقابل کره جنوبی بود و با تکنیک ناب و سرعت بالایی که داشت خط دفاعی و تیم ملی کره را آزار داد و شرایط را به سود تیم ملی کشورش تغییر داد.

در مسابقه‌ای که انتظار می‌رفت سون ستاره تاتنهام یا لی کانگ این ستاره پاری‌سن‌ژرمن بازیکن شاخص این مسابقه باشند، موسی التعمری، بازیکن مون‌پلیه فرانسه، بازیکن درخشان این مسابقه بود و کره‌ای‌ها را مغلوب تکنیک خود کرده بود. هر زمان که او صاحب توپ می‌شد و به سمت دروازه کره یورش می‌برد بازیکنان کره جنوبی در مهار او ناتوان بودند و هر کار که می‌توانست با خط دفاعی و هافبک این تیم انجام داد!

1987936

موسی التعمری در این مسابقه امتیاز 8.7 از 10 گرفت و بهترین بازیکن زمین شد و بدون شک نقش ویژه‌ای در صعود تیم ملی این کشور به فنیال مسابقات بود و با توجه به کیفیتی که ارائه کرده حتی در صورت عدم قهرمانی می‌تواند به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شود.

این بازیکن تکنیکی پیش از جام ملت‌های آسیا هم عملکرد خوبی در لیگ فرانسه داشت اما با توجه به حضور بازیکنان کره و ژاپن در باشگاه‌های معتبرتر کمتر نامی از او شنیده شده بود و عملکردی که او ارائه کرد به مراتب از ستاره‌های نام‌دار این دو کشور بهتر بود و تا اینجای کار بهترین لژیونر فوتبال آسیا بوده است!

دیدگاه‌ها