کد خبر : 2000372 | 18 بهمن 1402 ساعت 01:25 | 21.4K بازدید | 9 دیدگاه

صعود به نیمه‌نهایی: ژابی آلونسو همه جام‌ها را می‌خواهد

بایر لورکوزن با گل دقایق پایانی جاناتان تاه، اشتوتگارت را ۳-۲ شکست داد و به نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرد.

صعود به نیمه‌نهایی: ژابی آلونسو همه جام‌ها را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژابی آلونسو در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال آلمان، میزبان اشتوتگارت بودند. در حالی‌که مهمان در این بازی دو بار جلو افتاد، اما درنهایت این لورکوزن بود که گل سوم را زد و به مرحله نیمه‌نهایی رفت.

شروع بازی با برتری اشتوتگارت همراه بود. آنها در دقیقه ۱۱ با ضربه سر والدمار آنتون به گل اول دست یافتند.

لورکوزن در نیمه اول هر چقدر تلاش کرد به در بسته خورد و نتوانست بازی را به تساوی بکشاند تا دو تیم با نتیجه ۱-۰ به رختکن بروند.

1987948

در شروع نیمه دوم روبرت آندریش با یک شوت فنی و پشت محوطه زیبا و فوق‌العاده، بازی را در دقیقه ۵۰ مساوی کرد.

۸ دقیقه بعد اما دوباره همه چیز به هم ریخت. روی همکاری بازیکنان اشتوتگارت، کریس فوریش در محوطه جریمه صاحب توپ شد و موفق شد دروازه را باز کند.

لورکوزن دوباره سراپا حمله شد و در دقیقه ۶۸ پس از یک ضدحمله، امین عدلی با دروازه‌بان مهمان تک به تک شد و موفق شد گل دوم را بزند تا دوباره بازی به تساوی کشیده شود.

1987949

لورکوزن پس از گل دوم حملاتش را ادامه داد و به اشتوتگارت اجازه نفس کشیدن نداد. مهمان اما به خوبی مقاومت کرد تا اینکه در دقیقه ۹۰ جاناتان تاه، ارسال زیبای فلورین ویرتز از پشت محوطه را با ضربه سر تبدیل به گل کرد و تیمش را برای اولین بار در این بازی جلو انداخت.

در دقایق اضافه نیمه دوم اتفاقی رخ نداد و بازی با نتیجه ۳-۲ به پایان رسید تا شاگردان ژابی آلونسو علاوه‌بر درخشش در بوندسلیگا، در جام حذفی هم به نیمه‌نهایی صعود کنند.

دیدگاه‌ها