کد خبر : 2000427 | 18 بهمن 1402 ساعت 12:59 | 58.3K بازدید | 13 دیدگاه

الکس گارسیا در بارسلونا

انتقال این بازیکن به بارسا قطعی شد (عکس)

موندودپورتیوو نوشته است که الکس گارسیا برای فصل بعد بله را به بارسا گفته و تنها باید رضایت خیرونا جلب شود.

انتقال این بازیکن به بارسا قطعی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو ماه پیش بود که الکس گارسیا در یک مصاحبه تایید کرد هوادار بارسلوناست و دوست دارد روزی برای آبی و اناری‌ها توپ بزند. کاپیتان خیرونا که تا 2026 قرارداد دارد، در انتقالات زمستانی یکی از اهداف بارسا بود ولی مشکلات فرپلی مالی به بارسا اجازه مانور نداد، ضمن اینکه موضع خیرونا به انتقال نیز منفی بود.

1988016

تابستان ولی داستان متفاوت خواهد بود. امروز موندودپورتیوو نوشت که بارسا از حالا به خیرونا اطلاع داده است که گارسیا را برای فصل بعد می‌خواهند و با پیشنهادی بهتر به سراغ او خواهند رفت.

نشریه نزدیک به بارسلونا گزارش داده است که گارسیا بدون توجه به جدایی ژاوی در پایان فصل به بارسا ملحق خواهد شد چرا که دکو، مدیر ورزشی باشگاه، نیز شدیدا به سبک بازی او علاقمند است. در بارسلونا گارسیا را بهترین جانشین برای سرخیو بوسکتس می‌دانند و کسی که می‌توانست در نیم فصل دوم جای گاوی را نیز به خوبی پر کند.

1973261

خیرونا در قرارداد گارسیا بند جدایی 20 میلیون یورویی گنجانده ولی بارسلونا می‌خواهد برای او رقمی کمتر نزدیک به 15 میلیون یورو هزینه کند و برای این مهم با خیرونا وارد مذاکره می‌شود. توافق با خود بازیکن قطعی شده و تابستان باید رضایت خیرونا را نیز جلب کنند. در صورت پاسخ منفی خیرونا، بند فسخ او فعال خواهد شد.

مونددپورتیوو می‌گوید این انتقال را باید قطعی و تمام شده دانست.

دیدگاه‌ها