کد خبر : 2000433 | 18 بهمن 1402 ساعت 13:23 | 32.8K بازدید | 18 دیدگاه

ساوینیو خط قرمز بود

صبرمان تمام شد، باید از سیتی شکایت کرد!

اعلام انتقال ساوینیو از تروا به منچسترسیتی خشم کارشناسان فرانسوی و باشگاه مزبور را به دنبال داشت.

صبرمان تمام شد، باید از سیتی شکایت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، ساوینیو در 18 سالگی از اتلتیکو مینیه‌رو برزیل به تروا فرانسه پیوست. تیمی متعلق به سیتی گروپ که مالک اصلی باشگاه منچسترسیتی است. 

ساوینیو بدون انجام حتی یک بازی برای تروا به خیرونا قرض داده شد. تیم کاتالان که آن هم زیرمجموعه سیتی گروپ است. مهاجم 19 ساله برای خیرونا امسال عالی کار کرده و از عوامل موفقیت خیره کننده این باشگاه در لالیگاست.

1974410

دیروز منابع خبری معتبر اعلام کردند که ساوینیو فصل بعد برای سیتی توپ خواهد زد و این خشم ژروم روتن را به همراه داشت. 

روتن که سابقه بازی برای پی اس جی و تروا را دارد، در برنامه رادیویی خود برای شبکه RMC گفت: «قضیه ساوینیو یک قبل و بعد را ایجاد خواهد کرد. باید به سیتی گروپ گفت بروید بیرون و فوتبال فرانسه به شما نیازی ندارد. این قضیه من را عصبانی می‌کند. آنها از این باشگاه به عنوان سکوی پرش برای بازیکنان خاصی استفاده می‌کنند.»

روتن ادامه داد: «ساوینیو یک بازیکن باکیفیت است و کسی که می‌توانست به تروا کمک کند. اعلام انتقال او به سیتی فاجعه بود. سیتی گروپ قرار بود به تروا کمک کند ولی این تیم اکنون در دسته دوم است. حرکت اخیر را حداقل می‌توان گفت که مشکوک است. تروا باید برای قهرمانی لیگ می‌جنگید اما مورد سواستفاده سیتی گروپ قرار گرفته است. یک بار برای همیشه باید از آنها شکایت کرد.»

دیدگاه‌ها