کد خبر : 2000441 | 18 بهمن 1402 ساعت 13:46 | 24.5K بازدید | 11 دیدگاه

لحظات ترسناک ستاره سابق بارسا: داشتم می‌مردم!

سرخیو آگوئرو، ستاره سابق بارسلونا، صحبت‌های عجیبی را درباره آخرین حضورش در میدان با پیراهن این تیم مطرح کرده است.

لحظات ترسناک ستاره سابق بارسا: داشتم می‌مردم!

به گزارش "ورزش سه"، آگوئرو در فاصله کوتاهی پس از پیوستن به بارسلونا و در سن 33 سالگی به دلیل مشکل قلبی دیگر اجازه حضور در میدان را پیدا نکرد و مجبور شد از دنیای فوتبال خداحافظی کند. 

این بازیکن در جریان بازی بارسلونا برابر آلاوس در رقابت‌های لالیگا دچار مشکل جدی شد که نگرانی بسیاری از هواداران را برای او به همراه داشت و در نهایت همین دیدار به آخرین حضورش در مستطیل سبز تبدیل شد. 

این ستاره آرژانتینی در گفتگو با Clank Media درباره لحظات عجیب این بازی اظهار داشت: «احساس کردم که در حال زمین خوردن هستم. احساس درد نداشتم. فشار زیادی در سرم بود. فکر کردم به این دلیل است که از نظر جسمی مریض هستم و با خودم گفتم حالم خیلی بد است. 

1659601

برای زدن ضربه سر به هوا پریدم اما سرگیجه گرفتم. احساس کردم در حال غش کردن هستم و سعی کردم آرام باشم. می‌خواستم چیزی بگویم اما حتی نمی‌توانستم کلمه‌ای به زبان بیاورم و احساس بدی داشتم. دست کاپیتان آلاوس را گرفتم تا به او بفهمانم بازی را متوقف کنند. او فریادی کشید و بازی متوقف شد.

وقتی نشستم احساس کردم ضربان قلبم خیلی تندتر شده است و در حال بدی بودم. همین جا بود که حمله آریتمی به من دست داد. این اتفاق یک هفته پیش در تمرینات هم رخ داده بود اما فقط 20 ثانیه طول کشید.»

دیدگاه‌ها