کد خبر : 2000443 | 18 بهمن 1402 ساعت 13:51 | 26.7K بازدید | 11 دیدگاه

تهدید ستاره یونایتد: پشت تن‌هاخ نیستی برو!

لی شارپ، ستاره سابق منچستریونایتد، به مارکوس رشفورد هشدار داد که اگر حامی اریک تن‎‌هاخ نیست از این باشگاه جدا شود.

تهدید ستاره یونایتد: پشت تن‌هاخ نیستی برو!

به گزارش "ورزش سه"، جنجال پیرامون غیبت رشفورد در تمرینات و همچنین بازی منچستریونایتد برابر نیوپورت در جام حذفی انگلیس همچنان ادامه دارد. 

رفتارهای این بازیکن در بیرون از زمین باعث شده است که او بارها و بارها از سوی هواداران و رسانه‌ها مورد انتقاد قرار بگیرد و این فشارها در چند هفته اخیر بیشتر از هر زمان دیگری شده و کار را برای او سخت کرده است. 

شارپ در گفتگو با Lucky Block درباره شرایط این ستاره انگلیسی اظهار داشت: «او دوست دارد در زمان گل زدن به سرش اشاره کند و من فکر می‌کنم همه پاسخ‌ها همان جاست. آیا او این باشگاه را به اندازه کافی دوست دارد و می‌خواهد بازی کند؟ 

1984499

او باید بخواهد که به تیمش کمک کند و سعی کند که بار دیگر به سطح خوبی که در فصل قبل داشت برسد. اگر اینطور نباشد، شاید باید تصمیم دیگری بگیرد. آیا او از سرمربی و نحوه مدیریت باشگاه ناراضی است؟ شاید چیزی باشد که ما از آن خبر نداریم و باعث شده است که او دیگر خوشحال نباشد. 

اگر رشفورد خوشحال نیست و از تن‌هاخ حمایت نمی‌کند پس باید زودتر برود و جایش را به کسی بدهد که صددرصد پشت تیم و سرمربی است. تنها مارکوس رشفورد است که می‌تواند به تمامی این سوالات پاسخ بدهد.»

دیدگاه‌ها