کد خبر : 2000444 | 18 بهمن 1402 ساعت 13:55 | 30.7K بازدید | 13 دیدگاه

توزیع حق پخش تصویری

10 درصد، تنها اختلاف بین رئال و امباپه

رئال مادرید و امباپه این روزها تنها بر سر نحوه تقسیم حق پخش تصویری با یکدیگر اختلاف دارند.

10 درصد، تنها اختلاف بین رئال و امباپه

به گزارش "ورزش سه"، آینده امباپه همچنان یکی از موضوعات مطرح در بازار فوتبال است. نه الان که سال‌هاست که در مورد او گمانه زنی می‌شود ولی احتمالا این بار شاهد انتقال او به رئال خواهیم بود.

در فرانسه می‌گویند که مقصد او رئال مادرید خواهد بود و این همان چیزی است که تقریبا همه آن را بدیهی می‌دانند. امباپه پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن، در 30 ژوئن به برنابئو خواهد رفت. او پاداش انتقال هنگفتی دریافت می‌کند، اما قطعا دستمزد 72 میلیون ناخالص را که در PSG دریافت می‌کند را از رئال نخواهد گرفت. پیشنهاد رئال مادرید به او خیلی کمتر است.

1986987

رئال رسماً تا پایان فصل نمی‌خواهد از این موضوع چیزی به بیرون درز کند، اما حقیقت این است که قبلاً تماس‌هایی بین دو طرف صورت گرفته و در گفت و گوها یکی از موضوعات اصلی، حق پخش تصویر است.

امباپه نمی‌خواهد حق تصویر کامل خود را به رئال بدهد و باشگاه مادریدی نیز موافق است. صحبت‌هایی مبنی بر اینکه بازیکن 60 درصد از این حقوق را خواهد داشت در حالی که رئال مادرید 40 درصد مطرح شده، اگرچه برخی دیگر ادعا می‌کنند که توزیع 70-30 خواهد بود و رئال نمی‌خواهد از 10 درصد چشم‌پوشی کند.

رئال مادرید تا سال‌های پیش 100 درصد حق تصویر ستاره‌هایش را در اختیار می‌گرفت ولی اخیرا معتدل‌تر رفتار می‌کند و بخشی از این حق تصویری را به بازیکنانش می‌دهد. مورد امباپه نیز مشابه خواهد بود.

دیدگاه‌ها