کد خبر : 2000562 | 18 بهمن 1402 ساعت 22:26 | 26.3K بازدید | 78 دیدگاه

عزت‌اللهی: چیزی از ارزش‌های ما کم نشد

هافبک تیم ملی ایران معتقد است موقعیت‌های 70 درصدی قطر تبدیل به گل شد ولی آنها این شانس را نداشتند.

عزت‌اللهی: چیزی از ارزش‌های ما کم نشد

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت‌اللهی پس از شکست سه بر دو تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر، در میکسدزون ورزشگاه الثمامه دوحه عنوان کرد: اول از همه شرمنده مردم و خانواده‌هایمان شدیم. آنها در چندین ماه گذشته در کنارمان بودند و ما هم تمام وجودمان را گذاشتیم، اما فوتبال روی بدش را به ما نشان داد.

او ادامه داد: امروز موقعیت‌های زیادی مقابل قطر از دست دادیم و توپ‌های ما تبدیل به گل نشدند ولی در آن طرف توپ‌های 70 درصد قطر به دروازه ما رفت.

هافبک تیم ملی ایران اضافه کرد: امیدوارم از این اتفاقات درس بگیریم. قطر همه کشورش را بسیج کرده بود تا مقابل ما بازی کنند. از نظر میزبانی، نحوه بلیت فروشی و... مقابل ما بودند ولی ما شرمنده هواداران حاضر در استادیوم و پای تلویزیون‌ها شدیم و دست‌شان را می‌بوسیم و امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد.

1988198

عزت‌اللهی درباره اینکه امید می‌رفت تیم ملی ایران در این دوره به قهرمانی در آسیا برسد، ابراز کرد: فکر می‌کنم تا همین‌جا هم چیزی از ارزش‌های کادر فنی و بازیکنان ما کم نمی‌شود. همه افرادی که اهل فوتبال هستند، می‌دانند که ما با همه وجودمان جنگیدیم و لحظات سختی در این تورنمنت داشتیم ولی تا ثانیه آخر تلاش کردیم ولی برخی مواقع یک‌سری اتفاقات دست ما نیست.

او تاکید کرد: تمام توانمان را برای این بازی گذاشتیم و نتیجه دست خدا بود. فکر می‌کنم قسمت نبود به فینال صعود کنیم.

دیدگاه‌ها