کد خبر : 2000574 | 18 بهمن 1402 ساعت 23:02 | 50.8K بازدید | 29 دیدگاه

مربی قطر: با شکست یک تیم بزرگ، فینالیست شدیم

مربی تیم ملی قطر می‌گوید که سال‌ها حضورش در الوکره، به شناختش از بازیکنان قطری کمک کرد.

مربی قطر: با شکست یک تیم بزرگ، فینالیست شدیم

به گزارش "ورزش سه"، مارکز لوپز تنها چند ماه پس از پذیرش هدایت تیم ملی قطر، دست به کار بزرگی زد و این تیم را به فینال جام ملت‌های آسیا رساند. او می‌گوید: راهیابی به فینال تاریخی است و من به همه کسانی که قبل از من در تیم بودند، احترام می‌گذارم.

مارکز لوپز، سرمربی تیم ملی قطر پس از پیروزی سه بر دو تیمش مقابل ایران و صعود به فینال، خوشحال‌ترین فرد حاضر در استادیوم الثمامة بود و این را می‌توان در صحبت‌های او دریافت.

لوپز در نشست خبری پس از بازی گفت: ما به هدف خود از این دیدار که پیروزی و صعود به فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا بود، رسیدیم. به نظر من این یک صعود تاریخی با غلبه بر تیم بزرگی است که ما نهایت احترام را برای آنها قائل هستیم.

وی افزود: تقابل سختی مقابل تیم بزرگی بود اما در نهایت پس از نمایش قهرمانانه بازیکنانی که به هیچ وجه تمایلی به شکست نداشتند، موفق به کسب پیروزی و راهیابی به بازی فینال شدیم.

او گفت: از تلاش بازیکنان تیم ملی قطر و روحیه جنگندگی که در زمین بازی نشان دادند تا پیروزی گران‌بهایی که کسب شد، تشکر می‌کنم.

سرمربی قطر ادامه داد: جشن‌های پس از این پیروزی، امروز به پایان می‌رسد تا آماده‌سازی برای دیدار نهایی مقابل تیم ملی اردن آغاز شود. وقت نداریم و باید از فردا فورا کارمان را شروع کنیم.

لوپز خاطرنشان کرد: دوره حضورم در تیم ملی قطر تا قبل از شروع مسابقات بسیار کوتاه بود، اما آنچه مأموریت در جام ملت‌های آسیا را تسهیل کرد، شناختم از بازیکنان قطری به واسطه سال‌ها حضور در باشگاه الوکره بود.

او در پایان با اشاره به اینکه هر مربی سبک خاص خود را دارد، اما به تمامی مربیان قبل از خود که هدایت تیم ملی قطر را برعهده گرفتند، احترام می‌گذارد.

دیدگاه‌ها