کد خبر : 2000579 | 19 بهمن 1402 ساعت 03:00 | 32.3K بازدید | 5 دیدگاه

یک برزیلی دروازه قطر را طلسم کرده بود!

لوکاس مندز دو مرتبه توپ را از روی خط دروازه قطر برگشت داد!

یک برزیلی دروازه قطر را طلسم کرده بود!

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس مندز مدافع برزیلی و باتجربه قطری‌ها در دو صحنه توپ را از روی خط دروازه این تیم برگشت داد تا دومرتبه بازیکنان ایران را در گلزنی ناکام گذاشته باشد و مانع گل خوردن تیم ملی قطر در این مسابقه شود.

مندز که بازیکن باتجربه‌ای است روی ضربه محمدحسین کنعانی‌زادگان و مهدی طارمی با تصمیم صحیح و بدون دستپاچه شدن توپ را از روی خط برگشت داد و با جمع کردن دستان خود حتی شانس اتفاق افتادن پنالتی را هم از ایران گرفت.

در صحنه اول در حالی که حسین کنعانی روی تیر دو در غیاب مشغل برشم صاحب توپ شده بود لوکاس مندز با حضور مقابل کنعانی اجازه نداد او دروازه خالی را باز کند و مدافع پیش کشیده ایران در این صحنه ناکام گذاشت.

ویدئو: 324061

در صحنه دوم در حالی که محوطه جریمه با شلوغی بازیکنان ایران و قطر همراه بود پاس محبی به مهدی طارمی رسید و ضربه او را هم مندز با پرش مقابل مهدی دفع کرد تا بار دیگر دروازه قطر را بسته نگه دارد.

ویدئو: 324075

این بازیکن با تجربه بالایی که داشت شرایط را به سود قطری‌ها رقم زد و اجازه نداد تا ایران در این صحنه به گل برسد که اگر این اتفاق می‌افتاد کار برای بازیکنان ایران در ادامه آسان‌تر می‌شد، لوکاس مندز یکی از بازیکنان تاثیرگذار قطر در شکست ایران بود.

دیدگاه‌ها