کد خبر : 2000580 | 18 بهمن 1402 ساعت 23:14 | 62.5K بازدید | 37 دیدگاه

واکنش انگلیسی‌ها به حذف ایران: اتفاقی شوکه‌کننده!

دیلی میل انگلیس، حذف ایران از جام ملت‌های آسیا را اتفاقی سورپرایزکننده دانست.

واکنش انگلیسی‌ها به حذف ایران: اتفاقی شوکه‌کننده!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا در برابر قطر میزبان قرار گرفت اما نتوانست مانند بازی‌های گذشته عملکرد خوبی داشته باشد.

این نمایش متفاوت از بازیکنان تیم ملی ایران در نهایت منجر به شکست ۳-۲ و حذف از جام ملت‌ها شد. پس از این اتفاق شاهد واکنش‌های جهانی به کنار رفتن ایران و صعود قطر به فینال بودیم.

دیلی میل انگلیس در واکنش به بازی امروز نوشته: «ایران با حذف کره‌جنوبی تبدیل به مدعی اصلی قهرمانی شده بود. کسی قطر را به‌عنوان قهرمان نمی‌دید اما درنهایت در یک اتفاق شوکه‌کننده قطر توانست دیداری که با نتیجه ۱-۰ عقب افتاده بود را ۳-۲ ببرد.

1988299

در ابتدای جام کسی نه اردن و نه قطر را مدعی قهرمانی و یا حتی صعود به فینال نمی‌دانست و حالا آنها در فینال مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. حالا جام ملت‌های آسیا یا یک قهرمان جدید خواهد داشت و یا قطر برای دومین بار پیاپی قهرمان آسیا می‌شود و از عنوانش دفاع خواهد کرد.»

دیلی میل در قسمتی از متن فینال جام ملت‌های آسیا را «فینال تیم‌های ضعیف» نامیده که اشاره به حذف شوکه‌کننده ایران و کره‌جنوبی دارد. بسیاری از نشریات معتبر جهانی قبل از شروع مرحله نیمه‌نهایی از ایران و کره‌جنوبی به‌عنوان دو مدعی اصلی کسب قهرمانی این دور نام برده بودند.

دیدگاه‌ها