کد خبر : 2000594 | 19 بهمن 1402 ساعت 03:18 | 11K بازدید | 21 دیدگاه

میشائیل رشکه:

لورکوزن-بایرن جذاب‌ترین بازی چند فصل اخیر است

میشائیل رشکه، مدیر فنی سابق بایرن مونیخ، می‌گوید بازی بایر لورکوزن برابر بایرن مونیخ قرار است یکی از بهترین بازی‌های سالیان اخیر آلمان باشد.

لورکوزن-بایرن جذاب‌ترین بازی چند فصل اخیر است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و بایر لورکوزن در روز شنبه از ساعت ۲۱:۰۰ به مصاف همدیگر می‌روند. فاصله دو تیم فقط دو امتیاز است و باواریایی‌ها در صورت پیروزی می‌تواند پس از هفته‌ها به صدر جدول برسند.

میشائیل رشکه که مدتی را در سمت مدیر فنی بایرنی‌ها مشغول به کار بود، درباره این بازی صحبت کرده است. او در این مورد گفت: «انتظار یک بازی عالی را دارم زیرا هر دو باشگاه مصمم به پیروزی هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند. من کاملاً مطمئن هستم که یکی از بهترین بازی‌های آلمان را در سال‌های اخیر شاهد خواهیم بود. لورکوزن تا اینجای کار فصل فوق‌العاده‌ای داشته است، بایرن نیز یک فصل باثبات و خوب داشته است. اکنون بهترین تیم‌های آلمان در حال حاضر، که در بین برترین‌های اروپا نیز هستند، روبروی هم قرار گرفته‌اند. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.»

رشکه در آخر درباره بایرن زیر نظر توخل گفت: «اعتماد به نفس و راحتی‌ای که بایرن در گذشته در لیگ داشت در حال حاضر قابل مشاهده نیست. بایرن با توخل متفاوت‌تر از گذشته است و یک سطح جدید و هیجان‌انگیز را شاهد هستیم، اما در واقع آن چیزی نیست که از بایرن انتظار دارید. این برای بایرن غیرعادی است، اما برای لیگ یک اتفاق بزرگ است زیرا هر بازی بایرن نوید یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز را می‌دهد.»

دیدگاه‌ها