کد خبر : 2000604 | 19 بهمن 1402 ساعت 00:58 | 23.3K بازدید | 14 دیدگاه

افشاگری مادر کروس: آخرین فصل تونی در رئال!

بریجیت کامر، مادر تونی کروس، می‌گوید دوست دارد پسرش به کارش در رئال مادرید برای یک فصل دیگر ادامه دهد.

افشاگری مادر کروس: آخرین فصل تونی در رئال!

به گزارش "ورزش سه"، هافبک 34 ساله آلمانی وارد 6 ماه آخر قراردادش با باشگاه بزرگ اسپانیایی شده است و هنوز تصمیمی برای تمدید قرارداد در خانه 10 ساله خود نگرفته است. آینده این ستاره آلمانی بار دیگر در چند ماه پایانی فصل باعث بحث بزرگی خواهد شد. هافبک آلمانی در فرم فوق‌العاده‌ای برای رئال مادرید به سر می‌برد که به شدت می‌خواهد او یک سال دیگر هم قراردادش را تمدید کند. با این حال، این بازیکن 34 ساله بارها اعلام کرده است که قصد دارد در اوج بازی خود بازنشسته شود تا بتواند در بهترین فرم از فوتبال خداحافظی کند.

اگر کروس در تابستان امسال به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد احتمالا با چیزی که در ذهنش از خداحافظی در اوج نزدیک خواهد بود، اگرچه نزدیک‌ترین افراد به او دوست دارند که قرارداد جدیدی با رئال مادرید به امضا برساند.

1988326

مادر کروس در پادکستی جدید که توسط برادر تونی کروس، فلیکس، به تازگی به زبان آلمانی راه‌اندازی شده، اعتراف کرد که می‌خواهد پسرش به کار خود با لوس بلانکوس ادامه دهد: "من می‌خواهم این دوران شیرین و تماشایی آنطور که او از ته قلبش می‌خواهد پایان یابد. یعنی می‌خواهم او در بالاترین سطح و بدون نگرانی از مصدومیت کارش را تمام کند. می‌دانم که گرفتن این تصمیم دشوار است و او هنوز هم تصمیم قطعی نگرفته است.
اما چیزی که خودم می‌خواهم این است که او تعطیلات تابستانی خوبی داشته باشد و سپس آخرین فصل خودش را در رئال مادرید آغاز کند. این باعث خوشحالی سرمربی، هم تیمی‌ها و فکر می‌کنم لئون (یکی از پسران تونی کروس) و بسیاری دیگر نیز می‌شود. اما در نهایت خودش باید خوشحال باشد، پس این به او بستگی دارد. او باید تصمیم بگیرد که چه می‌خواهد و ما آن را می‌پذیریم، همین."

دیدگاه‌ها