کد خبر : 2000611 | 19 بهمن 1402 ساعت 01:32 | 15.3K بازدید | 16 دیدگاه

ستاره اردن: دوست ندارم با مسی مقایسه شوم!

موسی التعمری، ستاره اردن، می‌گوید از مقایسه شدن با مسی خوشش نمی‌آید.

ستاره اردن: دوست ندارم با مسی مقایسه شوم!

به گزارش "ورزش سه"، اردن با نمایش‌های فوق‌العاده شگفت‌آور و حذف کره‌جنوبی موفق شد تاریخ‌سازی کند و به فینال جام ملت‌های آسیا برسد. بهترین ستاره این تیم با اختلاف زیاد موسی التعمری بوده است. مارکا از جمله نشریاتی است به التعمری لقب مسی اردن داده و نوشته است که او تاریخ عجیبی دارد. شماره 10 اردن ملقب به "مسی اردنی" از منطقه محبوب و بسیار فقیر این کشور است و مجبور شد خودش را از سطح پایین به بالاترین سطح برساند. در واقع، او ابتدا به عنوان یک مدافع چپ فوتبالش را شروع کرد و حالا یک وینگر راست بزرگ شده است.

این ستاره دوست داشتنی و متواضع در پاسخ به سوالی در مورد لقب "مسی اردنی" گفت: "من می‌دانم که برخی از افراد من را اینگونه صدا می‌کنند، اما من این نام مستعار را دوست ندارم. واقعا من چه ربطی به مسی دارم؟! من اولین‌بار آن را در قبرس شنیدم، جایی که هواداران کمی دیوانه هستند. (می خندد)

1988337

وقتی به آپوئل رفته بودم، رئیس باشگاه بازیکنان مهم زیادی را همان فصل فروخته بود و تیم نتایجی را که به آن عادت کرده بود نمی‌گرفت، اما از آنجایی که من بسیار برای تیم تلاش می‌کردم و گل‌های زیادی می‌زدم، هواداران مرا دوست داشتند و مرا مسی صدا می‌کردند.
در نهایت فصل خیلی خوب به پایان رسید، ما قهرمان شدیم و من بهترین بازیکن لیگ قبرس شدم. هواداران آپوئل خاص بودند، من گاهی اوقات دلم برای آنها تنگ می‌شود و باشگاه همیشه برای من خاص خواهد بود، زیرا این باشگاهی است که من را به اروپا رساند و بزرگترین باشگاه در قبرس است!"

دیدگاه‌ها