کد خبر : 2000672 | 19 بهمن 1402 ساعت 12:14 | 56.3K بازدید | 36 دیدگاه

قرارداد میلیونی بستی الان ادعا داری؟

هازارد خجالت بکش، حداقل به زیدان می‌گفتی!

ادن هازارد در مصاحبه اخیر خود گفت که هرگز در دوران فوتبالش اعتقادی به رژیم غذایی و تمرینات سخت نداشت و نوشیدن الکل را نیز ترک نکرد.

هازارد خجالت بکش، حداقل به زیدان می‌گفتی!

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد چهار سال اسف‌بار را در رئال مادرید داشت و هرگز نتوانست ارزش‌هایش را در این تیم نشان دهد. رئال برای خرید او 100 میلیون یورو هزینه کرد اما او در اولین روز تمرین با پنج کیلو اضافه وزن حاضر شد تا شدیدا مورد انتقاد قرار بگیرد. رفتارهای غیرحرفه‌ای او نیز تا روز پایانی حضورش در رئال ترک نشد و آنقدر مصدوم شد تا فوتبالش تمام شود.

ستاره بلژیکی در مصاحبه اخیر خود گفت که حتی پیوستن به رئال نیز باعث نشد رفتارهای روتین زندگی‌اش از قبیل خوردن همبرگر و نوشیدن الکل را ترک کند و گفت که در تمرینات نیز به خودش زیاد فشار نمی‌آورد.

1567485

کریستوف دوگاری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، به شدت از اظهارات اخیر هازارد انتقاد کرد و گفت: «هازارد وقتی قرارداد میلیون یورویی با رئال امضا می‌کرد، چرا اینها را به فلورنتینو پرز نگفت؟ بهتر نبود او باشگاهش را از این رفتارهای غیرحرفه‌ای مطلع می‌کرد؟ او باید به رئیس باشگاه و هم‌تیمی‌هایش می‌گفت که میهمانی‌های شبانه و مست کردن را دوست دارد. فوتبال یک ورزشی تیمی است و شما باید با رعایت اصول حرفه‌ای، تعهدتان را به باشگاه نشان دهید.»

دوگاری ادامه داد: «هازارد باید شرم کند. او باید حداقل به زیدان می‌گفت که چه عادت‌هایی دارد. زیدان برای جذب هازارد اصرار زیادی داشت اما او زیزو را ناامید کرد. هازارد بازیکن فوق‌العاده‌ای بود، اما الان گفتن این حرف‌ها شرم‌آور است. هواداری که برای دیدن بازی‌های تو در حالی که مست بودی پول داده بود، چه فکر می‌کند؟ او با این مصاحبه دنیا و فوتبال را به سخره گرفت. آقای هازارد، چرا قبل از قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی با رئال مادرید اینها را به زیدان نگفتی؟»

دیدگاه‌ها