کد خبر : 2000680 | 19 بهمن 1402 ساعت 12:54 | 7.2K بازدید | 9 دیدگاه

سوریه قرارداد سرمربی آرژانتینی را تمدید کرد

فدراسیون فوتبال سوریه با وجود حذف از جام ملت‌های آسیا، قرارداد هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی خود را تمدید کرد.

سوریه قرارداد سرمربی آرژانتینی را تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال سوریه روز چهارشنبه از تمدید قرارداد هکتور کوپر و دستیاران او تا پایان مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 خبر داد و با انتشار بیانیه‌ای نوشت: فدراسیون فوتبال سوریه تصمیم گرفت تا قرارداد هکتور کوپر و کادر فنی وی را تا پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 تمدید کند.

کوپر پیش از این بیش از این در دوره‌ای در باشگاه والنسیا اسپانیا حضور داشت و موفق شد در دو دوره متوالی به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. او همچنین مربی اینترمیلان و پارما در دسته اول ایتالیا بود و تیم ملی مصر را برای راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه هدایت کرد. کوپر همچنین سابقه مربیگری در تیم الوصل امارات و تیم ملی ازبکستان را دارد.

آخرین دوره مربیگری او پیش از حضور در سوریه نیز در تیم ملی جمهوری دموکراتیک کنگو بود و پس از شکست مقابل مراکش در دیداری سرنوشت‌ساز برای راهیابی به جام جهانی قطر، به همکاری خود با فدراسیون فوتبال این کشور پایان داد.

کوپر در فوریه 2023 به عنوان جانشین حسام السید به تیم ملی سوریه پیوست و در جام ملت‌های آسیا به مرحله یک هشتم نهایی رسید و سپس در ضربات پنالتی مغلوب ایران شد. سوریه همچنین با کسب 3 امتیاز از دو بازی برابر کره شمالی در رده سوم گروه دو مرحله مقدماتی جام جهانی قرار دارد.

دیدگاه‌ها