کد خبر : 2000689 | 19 بهمن 1402 ساعت 13:17 | 78K بازدید | 98 دیدگاه

خیابانی غیرقابل کنترل، گوشی را در بیار خانم!

جواد خیابانی صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی جملاتی کنایه‌آمیز خطاب به سرمربی و بازیکنان تیم ملی و وزیر ورزش به زبان آورد.

خیابانی غیرقابل کنترل، گوشی را در بیار خانم!

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پس از شکست تیم ملی ایران مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و ادامه ناکامی ایران در صعود به فینال این رقابت‌ها، جواد خیابانی با چهره‌ای مغموم در یک برنامه صبحگاهی حاضر شد و با مقایسه شرایط و امکانات فوتبال قطر و فوتبال ایران، به انتقاد تند از مسئولان ورزش کشور پرداخت.

اما در شرایطی که صحبت‌های خیابانی به پایان نرسیده بود، مجری برنامه صحبت‌های او را قطع کرد و در تلاش بود تا او را آرام کند و برنامه را با شرایط بهتری پیش ببرد که این موضوع واکنش خیابانی را به دنبال داشت و باعث شد او جملاتی کنایه‌آمیز به زبان بیاورد.

گفت‌وگوی مجری برنامه و خیابانی به شکل زیر دنبال شد:

مجری: صلوات بفرستید.
خیابانی: چه شده؟ قرار شده حرص نخوریم؟
مجری: صلوات بفرستید. این دلسوزی شما خیلی برای من قابل ستایش است.‌ من می‌بینیم دارید می‌لرزید و رنگ‌تان پریده است. به شادی اشاره کردید، اتفاقا امروز...
خیابانی: خانم صادقی، اجازه بدهید حرفم را بزنم.
گوشی‌ات را بردار.
مجری: آقای خیابانی نگاه کنید...
خیابانی: گوشی در گوشش است و نمی‌شود دیگر. تهیه‌کننده هم آن طرف خط است و دارد می‌گوید...
مجری: امروز عید است و من دلم نمی‌آید امروز را تلخ کنیم.
خیابانی: باشه، برویم. آفرین تیم ملی فوتبال، بچه‌ها شاهکار کردید. امیر قلعه‌نویی، تو بهترین مربی تاریخ هستی. وزیر ورزش، تو بهترین وزیر ورزش دنیا هستی. برویم.

خیابانی البته در ادامه برنامه هم بسیار ناراحت به نظر می‌رسید و تلاش می‌کرد با لحن آرام‌تری انتقادات خود را مطرح کند و به گلایه از مسئولان ورزش ایران پرداخت.

دیدگاه‌ها