کد خبر : 2000695 | 19 بهمن 1402 ساعت 13:37 | 10.4K بازدید | 28 دیدگاه

طعنه هنگ‌کنگی‌ها به مسی: در ژاپن راحت بازی کردی!

دولت هنگ‌کنگ خواستار توضیحات منطقی از سوی مسئولان برگزاری بازی مقابل اینترمیامی به دلیل غیبت لیونل مسی برابر هنگ‌کنگ شد.

طعنه هنگ‌کنگی‌ها به مسی: در ژاپن راحت بازی کردی!

به گزارش "ورزش سه"، دولت هنگ‌کنگ از اینترمیامی توضیح خواسته که چرا لیونل مسی توانست مقابل ویسل کوبه بازی کند. تور آسیایی پیش فصل اینترمیامی جنجال‌ساز شد چراکه مسی قرار بود مقابل هنگ‌کنگ بازی کند، اما به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت و روی نیمکت نشست.

با این حال، پس از اینکه برنده 8 توپ طلا تنها چند روز بعد در دیدار دوستانه مقابل تیم ژاپنی ویسل کوبه بازی کرد، اکنون از اینترمیامی بابت غیبت او "توضیح منطقی" خواسته شده است.

اداره فرهنگ، ورزش و گردشگری هنگ‌کنگ طی بیانیه‌ای به غیبت مسی مقابل تیم این کشور و در مقابل حضور برابر ویسل کوبه واکنش نشان داد: "به هر حال، سه روز بعد از بازی مقابل هنگ‌کنگ، مسی توانست راحت و آزادانه در ژاپن بازی کند... دولت امیدوار است سازمان‌دهندگان و تیم‌ها بتوانند توضیحات منطقی ارائه دهند."

1988487

بیش از 40 هزار تماشاگر در مسابقه هنگ‌کنگ شرکت کردند و برخی از هواداران نزدیک به 640 دلار برای خرید بلیت هزینه کردند. به گزارش گلوبال تایمز چین، شورای حمایت از مصرف کننده در هنگ‌کنگ 547 شکایت در مورد غیبت مسی دریافت کرده که در مجموع شامل درخواست غرامت 500 هزار دلاری می‌شود.

هواداران هنگ‌کنگی که برای تماشای بازی مسی بلیت خریداری کرده بودند در شکایت‌های خود مدتی شدند که با غیبت مسی احساس می‌کنند از آن‌ها کلاهبرداری صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها