کد خبر : 2000704 | 19 بهمن 1402 ساعت 14:05 | 21.3K بازدید | 18 دیدگاه

مؤسسان سوپرلیگ درنده و طماع هستند

رئیس یوفا با کامیون از روی سوپرلیگ رد شد!

الکساندر چفرین در سخنرانی امروز خود در کنگره یوفا به شدیدترین شکل ممکن علیه سوپرلیگ حرف زد.

رئیس یوفا با کامیون از روی سوپرلیگ رد شد!

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر چفرین در سخنرانی افتتاحیه کنگره یوفا فرصت برای حمله به سوپرلیگ و رهبران آن را از دست نداد.

1988495

چفرین گفت: «فوتبال یکی از معدود چیزهایی است که اروپا در آن پیشتاز است. ما باید افتخار کنیم و این موفقیت بر اساس مدل واحد است، بر اساس همبستگی، بر اساس صعود و بر اساس سقوط. ما باید از این مدل محافظت کنیم. کسانی هستند که سعی می‌کنند این مدل را زیر پا بگذارند. آنها وانمود می‌کنند که منجی هستند، در حالی که در واقعیت دارند قبرها را می‌کنند. آنها درنده هستند. آنها یک دایره بسته تشکیل می‌دهند. آنها چیزی از آزادی بیان نمی‌دانند. اتحاد تنها چیزی است که می‌تواند ما را نجات دهد، حتی در فوتبال.»

چفرین ادامه داد: «به نظر می‌رسد که تنها یک قانون معتبر در اتحادیه اروپا وجود دارد و آن بازار است. همه نمی‌توانند فوتبال را بخرند. این زندگی‌ای که ما می‌خواهیم نیست و چنین چیزی وجود ندارد. یک سری از افراد هستند که می‌خواهند ما را با صحبت از بازار آزاد تطمیع کنند تا به رشد نفس، قدرت و پول خود ادامه دهند.»

1838913

او در ادامه صحبت‌هایش در مورد سوپرلیگ گفت: «ما حمله به یوفا را درک می‌کنیم. ما از تعادل دفاع می‌کنیم. هر باشگاهی می‌تواند به رقابتی که می‌خواهد بپیوندد. آنها برای آرزوی خود برنامه‌ریزی می‌کنند تا پول، سرمایه، قدرت، پرستیژ. احساس برتری و طمع بیشتر به دست آورند. آنها همیشه بیشتر و بیشتر می‌خواهند. آنها می‌خواهند برتر باشند. سوپرلیگ مانند سیب سفید برفی است. شما نمی‌توانید رؤیاها را بخرید، شایستگی‌های ورزشی را نمی‌توانید بخرید. تاریخ را نمی‌توانید بخرید. ما از 70 سال تاریخ صحبت می‌کنیم.»

رئیس یوفا درباره فرمت جدید لیگ قهرمانان جدید گفت: «فصل آینده قالب جدیدی از لیگ قهرمانان راه‌اندازی خواهد شد. بازی‌های بیشتر، برابری بیشتر، پول بیشتر. 70 سال هیجان‌انگیز داشته‌ایم و سال‌های خوب دیگری در انتظار ماست.»

دیدگاه‌ها