کد خبر : 2000719 | 19 بهمن 1402 ساعت 14:54 | 49.9K بازدید | 145 دیدگاه

آنها در زمین حاضر نشدند

چوکا علیه تراکتور: سه هیچ به نفع ما!

باشگاه چوکا علیه سازمان لیگ و تراکتور بیانیه رسمی صادر کرد.

چوکا علیه تراکتور: سه هیچ به نفع ما!

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی بعد از لغو بازی چوکا تالش و تراکتور تبریز، باشگاه میزبان در بیانیه عجیب مدعی شد که تیم تراکتور در زمین حضور نیافته است.

این در حالی است که اعضای تیم تراکتور به همراه مسئولان برگزاری بازی در ورزشگاه سردار جنگل که از سوی سازمان لیگ به عنوان محل برگزاری بازی انتخاب شده بود، حاضر شدند و صورت جلسه لغو بازی را هم امضا کردند.

اما باشگاه چوکا ادعا می‌کند که اعضای این تیم در ورزشگاه پوریای ولی تالش حاضر شدند و این تراکتور بود که در محل برگزاری بازی حاضر نشده است.

بیانیه عجیب چوکا را بخوانید:

باشگاه چوکا به اطلاع می‌رساند پیرو خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حاضر نشدن چوکا در رشت و دیدار جام حذفی برابر تراکتور، هیچگونه نامه‌نگاری با باشگاه چوکا و هیئت فوتبال تالش مبنی بر برگزاری بازی در استادیوم سردارجنگل رشت انجام نشده است و بر این اساس بازیکنان، کادرفنی و عوامل باشگاه چوکا راس ساعت ۱۴ در محل برگزاری دیدارهای خانگی چوکا "استادیوم پوریای ولی تالش" حضور پیدا کرده‌اند و تیم میهمان در زمین بازی حضور نداشته است.

باشگاه چوکا این مسئله را مورد پیگیری قرار خواهد داد و برگزاری بازی چوکا و تراکتور در استادیوم پوریای ولی تالش حق مسلم باشگاه چوکا و هواداران پرشور این تیم می‌باشد.

دیدگاه‌ها