کد خبر : 2000756 | 19 بهمن 1402 ساعت 19:35 | 35.5K بازدید | 18 دیدگاه

کاراته برشام علیه پنالتی جهانبخش (عکس)

مشعل برشام گلر قطری‌ها واکنش جالبی به ضربه پنالتی علیرضا جهانبخش نشان داد.

کاراته برشام علیه پنالتی جهانبخش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مشعل برشام گلر موفق قطری‌ها در این تورنمنت فاصله‌ای تا مهار پنالتی جهانبخش آن هم به شکل عجیب و غریب و آکروباتیک نداشت اما دایو بلند او اجازه نداد که بتواند با پا توپ را مهار کند.

مشعل برشام در بازی با ازبکستان ستاره این تیم بود و 3 ضربه پنالتی مهار کرد و در این مسابقات هم با 3 کلین‌شیت در صدر جدول قرار دارد و یکی از ستاره‌های تاثیرگذار قطر در این مسابقات بوده است، او در بازی با ایران هم چند واکنش خوب داشت و یکی از دلایل امیدوار ماندن قطری‌ها در ادامه مسابقه مهارهایی بود که او در 10 دقیقه ابتدایی انجام داد و اجازه نداد اختلاف به 2 گل برسد.

1988586

روی ضربه پنالتی، علیرضا جهانبخش این گلر را فریب داد و پس از حرکت برشام توپ را با ارتفاع به وسط دروازه زد اما این دروازه‌بان سعی داشت با پاهای بلندی که دارد توپ را دفع کند ولی شیرجه بلندی که بسته بود به او اجازه نداد تسلط کامل داشته باشد و توپ به گل تبدیل شد.

در صورت قهرمانی یا نایب قهرمانی قطر در این مسابقات مشعل برشام عملکرد بهتری نسبت به یزید اوبولیلا رقیب مستقیم خود در فینال داشته و به احتمال فراوان این دروازه‌بان به عنوان بهترین گلر جام انتخاب خواهد شد و عنوان فردی برای او خواهد بود مگر آنکه در دیدار فینال یزید ابولیلا عملکردی خیره‌کننده و تاثیرگذار در مسیر قهرمانی داشته باشد.

دیدار فینال جام ملت‌ها 21 ام برگزار خواهد شد و اردن به مصاف قطر میزبان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها