کد خبر : 2000767 | 19 بهمن 1402 ساعت 20:26 | 5.2K بازدید | 4 دیدگاه

ما که نمی‌توانیم در نیم فصل تیم را زیر و رو کنیم

مدیرعامل فولاد: هوادار حق دارد، بد بازی می‌کنیم

بهرام رضاییان می‌گوید هواداران فولاد حق دارند از نحوه بازی تیم ناراضی باشند.

مدیرعامل فولاد: هوادار حق دارد، بد بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بهرام رضاییان، مدیرعامل فولاد، در پایان بازی با چادرملو در مورد این دیدار گفت: واقعیت در خوزستان و مهد فوتبال ایران، لازم نیست من حال و روز باشگاه را شرح بدهم. ما باید دست به دست هم بدهیم تا وضعیت را درست کنیم. بازی امروز، بازی بدی بود و من باید به سهم خودم از هواداران عذرخواهی کنم. شاید یکی از راه‌هایی که فولاد می‌توانست به شرایط خوب برگردد، جام حذفی بود اما نشد.

او با اشاره به دلایل ایگناسیو اظهار داشت: حالا سرمربی می‌گوید دفاع کناری‌ها را نداشتم و به هر حال شرایط فولاد نیاز به همدلی و کمک دارد. شرایط فولاد این است، ما باید با این بضاعت تلاش کنیم فولاد را در جایگاه خوبی قرار بدهیم.

رضاییان با اشاره به نقل و انتقالات فولاد توضیح داد: در بحث نقل و انتقالات، تیم‌های مدعی بازیکن جابه‌جا نمی‌کنند. ما بازیکن سوری ابراهیم حصار را گرفتیم او رفته آرژانتین وسایلش را جمع کند بیاید. یک فوروارد خارجی کارهایش را کردیم و بازیکنانی را هم می‌خواهیم بگیریم. ما باید از روی لیست سرمربی بازیکن بگیریم. هرچند که همه ما شرایط فوتبال را درک می‌کنیم اما الان در شرایطی هستیم که نمی‌توانیم تیم را زیر و رو کنیم.

1970391

وی افزود: امکانات و پتانسیل فولاد را هیچ تیمی در ایران ندارد. باید تلاش و کمک کنیم که تیم بلند شود. باید با همین بضاعت جلو برویم، به نظرم من می‌شود. هوادار باید بیاید پشت تیم و کمک کند تا تیم بزرگ شود.

مدیرعامل فولاد راجع به حضور اعضای هیئت رئیسه در قطر برای تماشای جام ملت‌ها و اینکه او هم به دوحه رفته بود؟ گفت: نه من قطر نرفتم و الان خدمت شما بودم.

او در مورد نارضایتی هواداران توضیح داد: هوادار حق دارد و اصلا نمی‌شود چیزی گفت. تیم نتیجه نگرفته و تیم در خانه می‌بازد. هوادار حق دارد که در مورد من هم چیزی بگوید و اسمم را بیاورد، این چیزی طبیعی در فوتبال است. ما باید تلاش کنیم که تیم نتیجه بگیرد و الان باید به تیم کمک کنیم.

بهرام رضاییان با اشاره به توافق با آل‌کثیر گفت: ببینید در شرایط نقل و انتقالات باید هر بازیکنی بیرون باشد، سریع جذب کنیم. من خودم با آقای آل‌کثیر صحبت کردم، زمانی بود که از سپاهان جدا نشده بود. بنده خدا خیلی هم علاقه نشان داد و گفت تیم استانم است و می‌آیم. من منتظر حضور او بودم و قرار بود تماس بگیرد. به هر حال طبیعی است که باتوجه به شرایط، او به پرسپولیس برود نه فولاد.

او در پایان با اشاره به ورود زنان به استادیوم عنوان کرد: همه‌جا پیش نیامده، در بعضی استان‌ها بوده. امیدواریم ما هم تعامل کنیم چون این ورزشگاه امکاناتش را دارد.

دیدگاه‌ها