کد خبر : 2000775 | 19 بهمن 1402 ساعت 21:03 | 41.4K بازدید | 9 دیدگاه

تورس با یک گل و یک پاس گل استارت زد؛

ادامه درخشش مدعی جدی بهترین بازیکن لیگ ایران!

روبرتو تورس در مصاف با نیکاپارس چالوس ستاره سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی بود.

ادامه درخشش مدعی جدی بهترین بازیکن لیگ ایران!

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه شاگردان اوزونیدیس توپ و میدان را در مصاف خانگی اولین مرحله جام حذفی (یک شانزدهم نهایی) در مصاف با نیکا پارس چالوس که رهبری آن برعهده محسن بنگر است در اختیار داشتند، اما نتوانستند در پایان 90 دقیقه به گل برسند تا تکلیف این مسابقه در وقت‌های اضافی یا ضربات پنالتی مشخص شود.

البته سیرجانی‌ها پس از ورود به دو وقت اضافه 15 دقیقه‌ای تعلل نکردند و در دقیقه 94 به گل اول دست پیدا کردند تا کار برایشان در مقابل نیکاپارس که در دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد و البته با اوضاع مساعدی به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی به این مسابقه پا گذاشته بود، سخت‌تر نشود.

1988621

گل اول گل‌گهر که برای این تیم بسیار حیاتی هم بود روی یک ارسال کرنر توسط روبرتو تورس ستاره اسپانیایی سرمه‌ای‌پوشان رقم خورد و احمدرضا زنده‌روح آن را در دهانه دروازه به تور رساند. نمونه این همکاری در نیم فصل اول هم بارها در تیم اوزونیدیس دیده شد و برخی از آنها به گل هم تبدیل شدند.

تورس که توانست یک‌بار دیگر با ارسال‌های مواج و دقیق خود زمینه‌ساز گل اول تیمش شود، روی یک ضدحمله در دقایق پایانی نیمه دوم مسابقه نیز خودش را به محوطه جریمه نیکاپارس رساند تا پاس ممی‌زاده را که او را در مقابل دروازه خالی قرار داده بود به گل دوم مسابقه بدل کند.

1988623

تورس با وجود اینکه در هفته‌های ابتدایی نیم فصل اول غایب بود، خیلی زود در ترکیب سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی جا افتاد و در بسیاری از مسابقات این فصل گل‌گهر شاهد درخشش، گلزنی و ارسال پاس گل از سوی این بازیکن اسپانیایی بوده‌ایم و او حالا با این نمایش برای سایر ستاره‌های لیگ برتر هم در آستانه شروع نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم خط و نشان کشید.

عکس‌ها: جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها