کد خبر : 2000777 | 19 بهمن 1402 ساعت 21:11 | 26K بازدید | 5 دیدگاه

کمک اینتر از انگلیسی‌ها: لطفا این بازیکن را بخرید!

اینتر امیدوار است بتواند در تابستان دنزل دامفرایس را تابستان به یکی از تیم‌های منچستریونایتد یا استون ویلا بفروشد.

کمک اینتر از انگلیسی‌ها: لطفا این بازیکن را بخرید!

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری با وجود نتایج خوب در فصول اخیر خارج از زمین با مشکلات پیچیده‌ای مواجه است و مدتی طولانی می‌شود که زیر بار قرض قرار گرفته است و سعی کرده با فروش بازیکنان مازاد حساب‌های مالی خود را متعادل کنند.

آخرین مورد فروش بزرگ تابستان گذشته اتفاق افتاد، آندره اونانا با مبلغ بیش از 50 میلیون یورو به منچستریونایتد فروخته شد. دامفرایس هم مدت طولانی است که در لیست مازاد نراتزوری قرار گرفته و با توجه به اینکه قرارداد او در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و مذاکرات برای تمدید متوقف شده است، بر کسی پوشیده نیست که اینتر بی‌صبرانه منتظر فروش او در این تابستان با هدف کسب سود است.

1988625

او در تابستان 2021 به مبلغ 14.25 میلیون یورو از پی اس وی آیندهوون خریداری شد و اینتر امیدوار است حالا با قیمتی در حدود 40 میلیون یورو به فروش برسد.

به گزارش توتو مرکاتو وب بایرن مونیخ یکی از مشتری‌های این بازیکن بود که پس از جذب ساشا بویی در ژانویه دیگر نیازی به او نخواهد داشت. بنابراین مدیران اینتر حالا چشم به منچستریونایتد و استون ویلا دارند که ممکن است با هدف تقویت دفاع راست به دنبال این بازیکن بیایند. دامفرایس در این فصل با 2 گل و 4 پاس گل در 20 بازی رسمی، در تفکرات سیمونه اینزاگی جای خاصی نداشته است.

1988624

دیدگاه‌ها