کد خبر : 2000783 | 19 بهمن 1402 ساعت 21:37 | 26.1K بازدید | 9 دیدگاه

سرمربی سابق رئال اصلی‌ترین گزینه جانشینی پیولی

جولن لوپتگی، سرمربی سابق رئال مادرید، بیشترین شانس را برای جانشینی استفانو پیولی در میلان دارد.

سرمربی سابق رئال اصلی‌ترین گزینه جانشینی پیولی

به گزارش "ورزش سه"، میلان از کورس رقابت برای قهرمانی در سری آ در فصل 24-2023 کنار گذاشته شده است و با اینکه میلان همچنان شانس قهرمانی در در لیگ اروپا را دارد، مدیران میلان از پیولی راضی نیستند و امکان دارد در صورت اتمام این فصل بدون عنوان قهرمانی، این سرمربی کهنه‌کار را از سمتش برکنار کنند.

به نقل از سایت اسپانیایی رلوو، لوپتگی به دلیل روش‌ و توانایی‌اش در اجرای پروژه‌ ساختن تیم‌های خوب با تمرکز بر بازیکنان جوان مورد تحسین هیئت مدیره میلان قرار دارد. او در ماه‌های اخیرا پیشنهادات بسیار وسوسه‌برانگیزی را از لیگ‌های خاورمیانه، مثل الاتحاد عربستان، رد کرده است. همچنین گفته می‌شود که بایرلورکوزن لوپتگی را در صورت انتقال ژابی آلونسو به تیم بزرگ‌تری در تابستان، برای جانشینی این سرمربی اسپانیایی زیر نظر گرفته است.

لوپتگی از زمان حضور کوتاه خود در لیگ برتر انگلیس با وولوز بدون تیم بوده است، جایی که او کمک کرد تا این تیم فصل را در جایگاه سیزدهم به پایان برسد آن‌هم در حالی‌که هدایت تیم را در نوامبر 2022 زمانی که در انتهای جدول قرار داشت، بر عهده گرفت. او دوره موفقی را هم در سویا سپری کرد، جایی که موفق شد در سال 2020، اینتر را در فینال لیگ اروپا شکست دهد و به قهرمانی برسد.

1988637

دیدگاه‌ها