کد خبر : 2000787 | 19 بهمن 1402 ساعت 21:54 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

5 پیروزی پیاپی با 4 کلین‌شیت؛

نتایج خیره‌‌کننده سایپا با سرآسیایی

مجتبی سرآسیایی موفق شد پنجمین پیروزی پیاپی را هم با نارنجی‌پوشان تهرانی جشن بگیرد.

نتایج خیره‌‌کننده سایپا با سرآسیایی

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از اینکه مدیران سایپا تصمیم به خاتمه همکاری با حسینی‌نسب گرفتند، مجتبی سرآسیایی مورد توجه آنها قرار گرفت و این مربی که طی سال‌های اخیر و پس از جدایی از پدیده (شهرخودرو) بیشتر مسیر حرفه‌ای خود را در کرمان (گل‌گهر و مس رفسنجان) سپری کرده، ماجراجویی جدید و البته دشواری را در لیگ دسته اول آغاز کرد.
سرآسیایی شب بازی با نفت مسجد سلیمان که در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برگزار شد، هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده گرفت و در این مسابقه با نتیجه یک بر صفر مقابل شاگردان اشکش که در هفته‌های انتهایی نیم فصل اول روی دور برد بودند، مغلوب شد.

با این حال نتایجی که این مربی جوان طی 5 بازی اخیر با سایپا کسب کرده جالب توجه است. سرآسیایی که حالا سال‌ها می‌شود از آن نقش اجرایی در باشگاه پدیده و سپس شهرخودرو فاصله گرفته و به کار فنی فوتبال روی آورده، در دو بازی انتهایی نیم فصل اول مقابل نفت و گاز گچساران و سپس داماش گیلان به دو پیروزی و 6 امتیاز شیرین دست پیدا کرد تا نارنجی‌پوشان اگرچه خیلی کمرنگ ولی به صعود امیدوار شوند. در ادامه هم اولین بازی جام حذفی برای سایپا با پیروزی 3 بر صفر مقابل نماینده اردبیل به پایان رسید.

1988644

پس از وقفه‌ای که در لیگ دسته اول با پایان نیم فصل ایجاد شد، این فرصت در اختیار سرمربی جدید سایپا و کادرش قرار گرفت تا به‌صورت جزئی‌تر برنامه‌های تاکتیکی خود را پیاده کنند و نارنجی‌پوشان موفق شدند در بازی اول نیم فصل دوم مقابل دریا در بابل به پیروزی 2 بر صفر دست پیدا کنند.

درنهایت ساعاتی پیش سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل تیم پارس جنوبی جم به رهبری امید روانخواه قرار گرفت و در پایان موفق شد با گلی که سعید کریمی در همان دقایق ابتدایی نیمه اول به ثمر رساند، برنده مسابقه لقب بگیرد و به دور بعدی جام حذفی راه یابد.

1988643

با این پیروزی حالا مجتبی سرآسیایی توانسته از 5 بازی اخیر خود به 5 پیروزی پیاپی دست پیدا کند و نکته قابل توجه اینکه تیمش در 4 مسابقه گلی دریافت نکرده است.

البته همچنان کار سختی پیش روی سایپا برای رسیدن به هدف اصلی یعنی صعود به لیگ برتر وجود دارد و فاصله‌ای 9 امتیازی با صدر جدول و قرار داشتن در رتبه پنجم باعث می‌شود که شانس چادرملو، خیبر، فجر و نفت مسجد سلیمان که مربع مدعیان را در بالای جدول شکل داده‌اند، برای صعود بیشتر باشد.

دیدگاه‌ها