کد خبر : 2000788 | 19 بهمن 1402 ساعت 21:58 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر بزرگ اسطوره عصبانی: گتوزو مهربان می‌شود!

جنارو گتوزو، سرمربی مارسی، می‌گوید قصد دارد روش‌هایش در مربی‌گری را تغییر دهد.

تغییر بزرگ اسطوره عصبانی: گتوزو مهربان می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، مارسی در هفته‌های گذشته عملکرد خوبی نداشته است. آنها در سال ۲۰۲۴ فقط یک پیروزی کسب کرده‌اند که آمار ضعیف و غیرقابل قبولی است.

تیم گتوزو روز جمعه از ساعت ۱۱:۳۰ برابر تیم ته جدولی متز قرار می‌گیرد تا با کسب سه امتیاز به منطقه سهمیه‌های اروپایی جدول لیگ یک نزدیک‌تر شود.

بازیکنان در جلسه‌های داخل تیم به هواداران و یکدیگر قول داده‌اند که وضعیت را بهبود دهند. جنارو گتوزو نیز به‌عنوان سرمربی تیم مدعی شده است که می‌خواهد روش مربی‌گری‌اش را عوض کند.

1988647

سرمربی ایتالیایی مارسی معتقد است که در زمان حضورش در مارسی بسیار مهربان بوده و تمام تلاشش را انجام داده است تا همین رویکرد را حفظ کند. او در این مورد گفت: «در ناپولی یا میلان اگر بازیکنی درست تمرین نمی‌کرد او را برای مدتی از تیم بیرون می‌انداختم. حالا فهمیده‌ام بخشی از آن رفتار اشتباه بوده و زمانم را برای یادگیری تلف کرده بودم. وقت تغییر رسیده است.»

گتوزو تمایلی به ادامه رفتارهایش در مارسی ندارد. او در این مورد معتقد است: «در مارسی به خودم گفتم اینجا آرام‌تر خواهم بود. می‌دانم که اینجا خیلی پرتنش است و اگر بازیکنی را حذف کنم هواداران از من سوال خواهند پرسید.»

با وجود اینکه بازیکنان مارسی طرفدار روش‌های او هستند و در مصاحبه‌هایشان اعلام کرده‌اند که روش او را کارساز می‌دانند اما گتوزو فکر می‌کند برای پیشرفت فوتبالش باید رویکرد دیگری را در دستور کار قرار دهد.

دیدگاه‌ها