کد خبر : 2000795 | 19 بهمن 1402 ساعت 22:32 | 12.7K بازدید | 14 دیدگاه

مقاومت الخلیفی مقابل جدایی امباپه: هنوز چیزی نشده!

ناصر الخلیفی، مالک پاری سن ژرمن، در پاسخ به سوالی درباره آینده کیلیان امباپه اعلام کرد که هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

مقاومت الخلیفی مقابل جدایی امباپه: هنوز چیزی نشده!

به گزارش "ورزش سه"، آینده امباپه در پاری سن ژرمن همچنان موضوعی پیچیده است. گزارش‌ها از منابع اسپانیایی و فرانسوی حاکی از آن است که این مهاجم تصمیم گرفته تا در پایان فصل به رئال مادرید بپیوندد و حتی حاضر شده برای این هدف به دستمزدی کمتر قانع شود.

الخلیفی مالک پاری سن ژرمن امروز تحت فشار رسانه‌ها قرار گرفت تا در مورد رفتن امباپه توضیحی روشن بدهد اما او اینکار را نکرد. الخلیفی در حاشیه کنگره یوفا در پاریس به خبرنگاران درباره رفتن یا ماندن امباپه گفت: "وقتی هر دو طرف تصمیم گرفتیم به شما خواهیم گفت."

از فیلیپ دیالو، رئیس اتحادیه فوتبال فرانسه، نیز در مورد آینده امباپه در پاریس سوال شد و او نیز مانند الخلیفی چیز خاصی در اختیار مطبوعات قرار نداد. او گفت: "انتخاب نهایی او (امباپه) را نمی‌دانم. من هم مانند بسیاری دیگر منتظر خواهم بود تا او تصمیمش را بگیرد."

1988662

رفتن امباپه به مادرید پایانی بر یک جنجال طولانی نقل و انتقالاتی خواهد بود و تیم قدرتمند کهکشانی‌ها را در کنار استعدادهایی مانند وینیسیوس جونیور و جود بلینگام قدرتمندتر خواهد کرد. امباپه تمایل دارد تا به شکلی دوستانه پاریسی‌ها را ترک کند و می‌خواهد اطمینان حاصل کند که باشگاه محل تولدش سودی کافی از این انتقال دریافت می‌کند. او ظاهراً قول داده که از پاداش وفاداری سنگین 80 میلیون یورویی در پاریس صرف نظر کند.

دیدگاه‌ها