کد خبر : 2000805 | 19 بهمن 1402 ساعت 23:08 | 15.4K بازدید | 88 دیدگاه

رحمان رضایی: نگذاشتیم ژاپنی‌ها تکان بخورند

رحمان رضایی می‌گوید ایران با یک یار کمتر در دقایق پایانی بازی قطب عالی عمل کرد.

رحمان رضایی: نگذاشتیم ژاپنی‌ها تکان بخورند

به گزارش "ورزش سه"، رحمان رضایی، دستیار امیر قلعه‌نویی، پنج‌شنبه شب پس از بازگشت کاروان تیم ملی به ایران گفت: فکر می‌کنم آنچه در توان تیم بود و آنچه باید را بچه‌ها و کادرفنی گذاشتند. نهایت سعی و تلاش‌مان را کردیم. شما بازی را دیدید چه شرایطی رقم خورد و چه اتفاقی افتاد. این‌که حتی نزدیک به ۲۰ دقیقه ۱۰ نفره بودیم. سعی کردیم و موقعیت ایجاد کردیم ولی به نظرم کم شانس هم بودیم که توپ‌های‌مان وارد دروازه نشد. 

مربی تیم ملی درباره انتقادها به خط دفاعی تیم ملی عنوان کرد: تیم ملی با کادرفنی جدید چند بازی انجام داده است؟ از همان اردن آنجا قهرمان شدیم که گفتند آقا این چه جامی است و الکی وقت تلف کردید. دیدید که از همان تورنمنت چهارجانبه سه تیم در مرحله نهایی آسیا بودند.

رضایی ادامه داد: بنابراین انتقادات هست، وقتی یکی از این توپ‌ها وارد گل شود این انتقادات نیست. بالاخره وقتی تیم شکست می‌خورد، انتقاد زیاد می‌شود که البته جای انتقاد وجود دارد ولی متاسفانه تیمی که نزدیک به ۱۹ بازی کرده و فقط یک بازی را باخته، می‌توان انتقاد کرد اما این‌که بگوییم واقعا دفاع ضعیف بوده و بد کار کرده، من چنین اعتقادی ندارم. اگر واقعا نقصی بوده، بله نقص تیمی بوده که کار دفاعی تیم بوده. شما تمام گل‌های خورده در این بازی‌ها را تقسیم بر تعداد بازی‌ها کنید ببینید چند گل خوردیم؟

1978276

"پوست‌اندازی در تیم ملی چطور اتفاق خواهد افتاد؟" رحمان رضایی در پاسخ به این سوال گفت: بالاخره سرمربی تصمیم می‌گیرد شرایط فیزیکی و انفرادی بازیکنان در باشگاه‌ها مشخص می‌کند که بالاخره باید پوست‌اندازی شود و برخی از بازیکنان پا به سن گذاشته‌اند. برخی از بازیکنان را ببینید که در بازی با ژاپن اثرگذار بودند، شاید برخی انتقاد کردند که چرا این‌ها را بردید ولی دیدید اگرچه یک روز دیرتر هم بازی کردیم اما مقابل ژاپن کاری کردیم که نتوانند در نیمه دوم تکان بخورند.

وی افزود: ما دیدیم که ژاپن در نیمه دوم بدنی کم آورد، اگر تیم ما بود می‌گفتیم که بله بازیکنان پا به سن گذاشته دارد و نمی‌تواند از لحاظ بدنی طاقت بیاورد. با همین بازیکنان در نیمه دوم بازی مقابل قطر بازی کردیم و به نظرم اگر ۱۰ بار دیگر هم بازی کنیم شاید شکست نخوریم. بدشانسی آوردیم و بچه‌ها همه سعی خود را کردند و تلاش داشتند تا جایی که امکان دارد مردم را خوشحال کنند. از مردم و طرفداران ایران تشکر می‌کنم ولی شرمنده آن‌ها هستیم که نتوانستیم به فینال برویم.

دیدگاه‌ها